#1 Skrevet April 22, 2007 Sliter litt med at vindushever ikke fungerer på passasjerside i bilen min. (fungerer hvis jeg bruker vindusheverknappen på passasjerdøra, men ikke fra fører døra) Regner med at det er kabelbrudd mellom dør og bil på fører døra.. Finnes det noen oversikt noen steder hvor man kan finne ut hvilken kabler som går til hva? Lokale vag kunne ikke hjelpe meg med å finne ut dette.. noen som har noen tips? (har også problemer med el. justering av speil på passasjerdør) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2007 Har du sjekket at det ikke er bryteren som er gåen? Ganske vanlig problem på disse.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2007 Har du sjekket at det ikke er bryteren som er gåen?Ganske vanlig problem på disse.. Ja, har byttet om på bryterne. begge to fungerer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2007 Er det sånn at du kan kjøre opp passasjervinduet fra fører siden, men ikke ned....? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2007 Er det sånn at du kan kjøre opp passasjervinduet fra fører siden, men ikke ned....? Det hadde jeg problemer med rett etter jeg kjøpte bilen..byttet bryter,så var det i orden igjen. Men fant ut i dag at hvis førerdøra står helt oppe fungerer vindusheveren. Så problemer må ligge i kabelgjennomføringen. Finnes koblingsskjema på det elektriske i ETKA? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2007 ok, da er det bare bryteren på meg da. Hmm.. tror ikke det er koblingskjema på etka... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2007 ok, da er det bare bryteren på meg da. Hmm.. tror ikke det er koblingskjema på etka... Regner med at det er det. Kryssbytt først for å se om det virker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2007 Skal det. men har du sjekket i kontaktene til dørene? om det er kontakt der? kan jo hende, men vel kanskje mest sansynlig skade på kabel eller isolasjon hvis det funker med døra helt oppe... godt det er så "god" plass i døra der da! Du får si fra om du finner feilen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 30, 2007 Skal det. men har du sjekket i kontaktene til dørene? om det er kontakt der? kan jo hende, men vel kanskje mest sansynlig skade på kabel eller isolasjon hvis det funker med døra helt oppe... godt det er så "god" plass i døra der da! Du får si fra om du finner feilen Da fant jeg feilen.. Det var dårlig kontakt i kontakten som går ut i døra. Måtte demontere "sikringselskapet" Har du funnet ut av problemet ditt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...