#1 Skrevet April 23, 2007 Vurderer nye felger til min audi 80 quattro nå.. men er litt i tvil om jeg skal gå for 8 eller 9X17.. noen som vet om 9X17 et 35 går foran på en b4? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2007 Går nok ikke uten å valse. Prøv 8x17 foran og 9x17 bak... Det var det jeg skulle ha på min Coupé før jeg bestemte meg for å kjøpe 8,5x18" istedet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2007 vil ha likt rundt om så da blir det helst 8x17. men kom med innspill tar i mot ider 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2007 Her er felgen jeg har planer om å kjøpe vertfall tror den å fåes med svart senter 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2007 Var faktisk akkurat den felgen med svart senter jeg hadde tenkt å kjøpe og, før jeg bestemte meg for 18" . Sleng ut noen bilder når du har fått felgene på, blir spennende å se hvordan det blir! Fet felg det der. Hvilke dekk skal du ha? 215/40-17 vil gi fin strekk på 8" brei felg... kanskje tilogmed 205/40, men det kommer an på dekkmerke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2007 strekk er ikke så viktig... er mere ute etter egenskaper når jeg går for 8 toms bredde så blir vel 215/45/17 det mest riktige blir vel bitte litt strekk tror jeg.. men spørs hvordan dekk merke det blir.. å vurderer svart senter siden bilen er svart.. synd de ikke er å få i 8,5x18 med 4x108 bolt sirkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2007 Falken sine dekk gir litt mer strekk enn enkelte andre merker. Tror svart senter ville vært fett på de felgene, og med svart bil blir det garantert bra. Lykke til! Jeg har begynt å fabulere om å få plass til 10x18 bak, så får vi se hvordan det ender opp... heheh. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 2, 2007 Da er felger bestilt, betalt å hentet. og ikke minst montert på bil. bilder kommer til helga igjen 9x17 gikk på uten problemer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 2, 2007 Fett! Gleder meg til å se bilder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 2, 2007 Bilen så i allefall knall fin ut:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 3, 2007 Gromt! Bilder trengs! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 3, 2007 Bilder kommer må bare komme meg hjem fra jobb. Så skal prøve å fikse bilder på fredag eller lørdag. Kjekt med med nett på tlf når man kjeder seg på jobb. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Juli 3, 2007 Bilder kommer må bare komme meg hjem fra jobb. Så skal prøve å fikse bilder på fredag eller lørdag. Kjekt med med nett på tlf når man kjeder seg på jobb. Fredag eller lørdag?? Er jo evigheter til det! hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Juli 9, 2007 her er et bilde. fant ikke igjen kamarat mitt så ble et kjipt mobil bilde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Juli 9, 2007 Ser bra ut ser bra ut! Har ikke fått muligheten til å kikke ordentlig enda. Hva er dekkdimensjonen du kjører med? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Juli 9, 2007 kjører med 215/45/17 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Juli 10, 2007 Et par dårlige bilder til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Juli 11, 2007 Ser bra ut dette. Hvilket innpress er det på felgene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Juli 12, 2007 er et35 på felgene. men har brukt 5mm spacere på alle fire. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...