Anbefalte innlegg

Mods i signatur.

Etter å dratt mot en CBR 600 så skulle jeg gi gass i 5 gir - 3000 RPM og da bare gikk turtallet rett opp mot 5000 uten at stort skjedde. Men jeg luktet ingen ting eller så noe røyk. Prøvde det et par ganger til, og det samme skjedde.

Så idag (1 dag senere) kjørte jeg den til jobben og dro på i 1 og 2gir og alt virket bra.

Kan det være herpet clutch selv om det ikke lukter noe av den eller kan det være noe annet?

Den har gått ustabilt - av og til bra - av og til dårlig.. regner med at det har noe med clutchen å gjøre da? Men hvorfor lukter man ikke brent clutch?

*edit* Tror det er sinter clutch med sachs trykkplate eller noe..

MVH,

Vilhelm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

går det framover i det hele tatt da? hvis ikke kan det jo hende det er girkassa evt 5te gir som er litt dårlig?

bare slang ut en idé...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for svar. Prøvde den en del igår og idag og den gikk veldig bra. Ikke noe som skjedde da. Veldig rart da. Vil det være sannsynlig om girkassen er dårlig at den slipper letter når den er varm (kjørt hardt)?

Og ja, den gikk litt fremover, men ikke mye ifordhold til turtallshoppet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå er jeg langt fra ekspert da, bare slang ut en ide for å få andre igang hehe, men kan jo fortsette min ferd inn i "the unknown", virker logisk for meg ihvertfall at den låser bedre når den er kald pga lite smøring, men som sagt over :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det begynner vel ikke og lukte hvis du ikke holder på og slurre lenge, min slurrer litt fra bunn av men lukter ikke noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på min er det ihvertfall sånn at hvis jeg skal starte litt brått så slurrer den jo litt på clutchen sånn som orginale quattroer med "lite" hester gjør, men hvis jeg skal f.eks gjøre noe som krever litt mer som å spinne rundinger lukter det fort svidd clutch hehe, (nei dette er ikke noe jeg har prøvd på mer enn 1 gang for de som lurte :P, på tørt ihvertfall)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørt den nå i flere dager med mye boost og det har ikke skjedd siden.. rart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.