Anbefalte innlegg

Hadde ut å sjekke LMM idag.

"grillen" er temmelig skitten og fæl. Hva bruker jeg til å rense? Har elektro-spray, kan den brukes?

Hva er fremgangsmåten på rens av LMM?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

CRC Elektronikk rens fungere knall....Den fordamper helt...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Crc elektronicrens funker fint for mig og...sprayet ned hele LMM inni og på gitteret...fordampet på 30 sek. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok... har en CRC men den heter "Elektro-rens". Det er den samme, ja?

Noe jeg bør unngå å spraye? Eller er det bare å dynke på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpes på Mekonomen :)

lmm1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jørgen Enoksen Ok... har en CRC men den heter "Elektro-rens". Det er den samme, ja?

Noe jeg bør unngå å spraye? Eller er det bare å dynke på?

Fåes på det nevnte stedet og alle andre bil-tilbehør forretninger - til og med på enkelte Statoil stasjoner :)

Bare og dynke på...sørg for at sette den røde plastikslangen på sprayflasken og kom godt ind og spray de trådene som sitter inni...MEN ikke så langt ind i LMM'en at du "rører" ved noe.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk så mye.!

Skal få kjøpt inn i morgen. Den "Elektro"-sprayen jeg har inneholder vel en del smøremidler tror jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om den rensen CRC kaller for MAF cleaner er å få kjøpt i Oslo og omegn?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Brul CRC electronic cleaner, den fungerer like bra vil jeg tro og fordamper helt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er nok ikke feil det nei, Jim, men siden jeg allikevel må ut å kjøpe spray så tenkte jeg spørre om noen faktisk hadde sett den derre MAF cleaneren her til lands :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.