#1 Skrevet April 23, 2007 Har felger på 4*108 som jeg vil ha på en bil med 4*100, går det? Vil det bygge for langt ut? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2007 Ja det skal gå, om det bygger for mye ut kommer an på Innpress(ET) på felgene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2007 Det er vel 25mm som er minimum på adaptere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2007 Det er vel 25mm som er minimum på adaptere.20 mm er de tynneste som er tüv-godkjente Men kan knipes ned til 17 mm........ men da er de ikke godkjente 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2007 Husker ikke hva dine var før og etter jeg dreide av dem engang jeg.. hehe. Gullfisk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 23, 2007 20 mm er de tynneste som er tüv-godkjente Men kan knipes ned til 17 mm........ men da er de ikke godkjente Og heller ikke forsvarlig å kjøre med. Regna litt på dette igår og kom frem til at det går med 15mm adaptere men da i st52 eller bedre stållegering....tungt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...