#1 Skrevet April 23, 2007 Vel, etter jeg byttet bremser så skraper kalippern (den stopper faktisk felgen) felgen. Felgene fulgte med bilen da jeg kjøpte den, så de har blitt montert mens klossene har vært slitte. Når jeg titter inn i felgene bak står det: SFI AX 1 5 7 1/2 JX17H2 VIA 690KG Med 225/45 R17 94Y dekk. Dekkdimensjonen er grei nok, men det er felgen som er problemet. Hvordan skal jeg unngå det samme problemet når jeg skal kjøpe ny/brukt felg? Jeg har 96 passat stv vr6 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2007 Du kan jo bruke en 2-3 mm spacer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2007 Vil ikke bruke spacer når jeg kjøper en ny felg, da ønsker jeg at den skal passe... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2007 Da kjøper du en felg med 2mm mindere innpress. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...