#26 Skrevet August 24, 2004 Opprinnelig postet av Vidar Berge skal klare å fixe det ja! Det er gutten sin, kjøpte du noe der nede da, var det mange forskjellige lev. der? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet August 24, 2004 ja,det var mye stands der..dem solgte all mulig plastikk og diverse juggel! fikk noe airbrush på et brannslokningsapparat og plastdekselet over motor.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Vidar Berge ja,det var mye stands der..dem solgte all mulig plastikk og diverse juggel! fikk noe airbrush på et brannslokningsapparat og plastdekselet over motor.. Bilde? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet August 25, 2004 Da var man hjemme igjen og mange opplevelser rikere. Har noen hundre bilder som Vidar sier og endel film som må redigeres. Må si tyskerne klarer å få det til. Vet ikke helt hvor mange biler som var innom treffet, men mulig det var rundt 1500 til sammen. Mye show og øl, men allikevel alle oppførte seg. Skal ihvertfall legge turen/ferien til Schafflund neste år også. Grattis med pokkis Vidar! Helt knall:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet August 25, 2004 En rikt illustrert tur/treff-rapport tror jeg det er flere enn meg som ønsker seg:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Terje Rønning En rikt illustrert tur/treff-rapport tror jeg det er flere enn meg som ønsker seg:D Kommer nok et referat fra turen og bilder/film bare man får summet seg litt. Må få takke Vidar og Mattis for en fin tur, og også SAS Edition Nord som hadde holdt av plass til oss(++øl, partytelt og grilling) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet August 25, 2004 Jeg er med neste år, garantert... var det kun VW eller var det Audi også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Sandberg Jeg er med neste år, garantert... var det kun VW eller var det Audi også? VW/Audi-treff, så da det er bare å dra med seg en av Audi'ene dine;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Tom-Rune Birkelund VW/Audi-treff, så da det er bare å dra med seg en av Audi'ene dine;) Eller Golfen kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Håkon Sandberg Eller Golfen kanskje? Ja du har jo et par å velge mellom;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet August 25, 2004 håkon: kjøp deg en lastebil med sånn bil tralle så kan du få med deg alle bilene dine på treff:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Tom-Rune Birkelund Grattis med pokkis Vidar! Klasse?Plassering? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet August 25, 2004 Opprinnelig postet av Arild Dyrkorn Klasse? Plassering? 6N 1.plass Men han klarte å få pokal fra 6NF-klassen og da ble det bare surr for tyskerne.. "Der Norweger......" ellerno sånt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet August 26, 2004 Opprinnelig postet av Tom-Rune Birkelund 6N 1.plass Men han klarte å få pokal fra 6NF-klassen og da ble det bare surr for tyskerne.. "Der Norweger......" ellerno sånt Grattis vidar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet August 26, 2004 Veldig bra Vidar... Grattis... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet August 26, 2004 Vi må prøve å sett opp en tur med flere biler, jeg selv vil gjerne ta kiel feria, og kjøre opp, god med til godt å drikke plus kiel båten har BlackJack......... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet August 26, 2004 Da var vi tilbake ja, KNALLTREFF!!!! Årets høydare, uten tvil. Skal gå igjennom 600 bilder nå.. kommer noen smakebiter etterhvert. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 26, 2004 Brenner du en cd med bildene til meg eller Mattis? Rakk du å sjekke opp R32 rattet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 26, 2004 Gutta på tysklandstur Vidar under dommervurderingen G60 med LITT shine:tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 26, 2004 Camp Norway Vi lå sammen med SAS Edition Nord som hadde med DJ, speaker, grill, partytelt og tappekraner. Syk stereo Gled dere til filmen!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 26, 2004 vi gleder oss allerede!! Så ut som en Najs tur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 26, 2004 Var sikkert en sinnsyk opplevelse..... Har veldig lyst og beholde bilen nå etter og ha lest igjennom dette.... (Er i stuss om jeg skal selge eller ikke).... beholder jeg så blir det hotting til neste år... uansett....... bilder !! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 26, 2004 Æ vil være me neste år. Æ VIL VIL VIL VIL være med neste år... For pokker.... VIL VIL VIL VIL VIL VIL VIL VIL... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 26, 2004 Bilder er lagt ut.. som lovet Trekker ut noen blinkskudd fra veien.. (jaja, litt selvdigging er vel lov) Kirken i Bad Segeberg Original vs mentalsenking To kompiser i byen med passende navn Nice one 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 26, 2004 Hurragutter på tur Resten av bildene ligger HER 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...