#1 Skrevet April 23, 2007 Etter at den booster fult og fått den litt opp i turtall (5000 RPM) kommer det små fusking. Smeller godt baki potta der - små smell etter hverandre, men er ikke veldig intenst, men bilen går dårligere. Hva kan det være? Takk for hjelpen: rock : MVH, Vilhelm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 23, 2007 Høres ut som det samme jeg fikk på min motor. Det er rett og slett for dårlig gnist. sylindertrykket blåser ut gnisten inne i forbrenningskammeret, og da tenner heller blandinga i den varme eksosen når den er på vei ut, derav smellinga. Jeg løste dette veldig enkelt ved å justere ned elektrode avstanden på pluggene. Men det beste er nok å få på en tenningsforsterker. Mulig du kan prøve noen kaldere plugger også, men det er jeg ikke helt sikker på om løser problemet.. Skjedde dette plutselig, eller etter at du har justert chip'en eller noe så den får mer bensin? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 23, 2007 tennings forsterker kan man smelle det på hvilken som helst bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 23, 2007 Det er ikkje sikkert at det er noke verre enn å bytte plugger... Billig og enkelt..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 23, 2007 Litt off topic, men har en msd tenningsforsterker jeg har planer om å montere, men i bruksanvisningen sto det noe om at man kanskje måtte sette på en 0,8ohms motstand. Hvordan vet jeg om jeg trenger det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2007 Det jeg kanskje trodde det kunne være Roar.. får et helvette etterstenning med full flamme når jeg treffer sperra og! Ganske fett Takk for hjelpen som vanlig folkens 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...