#1 Skrevet April 24, 2007 Som topic sier.. Vil dette passe over? Har ett ratt på hånden.. Nytt med airbag selvfølgelig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2007 Det passer, men i følge Audizine så vil ikke airbagen fungere. http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=110621 why are you buying it with airbag... it doesnt work on our cars... the B6 or B7 s4... this is a 2 stage airbag and absolutely doesnt connect or work with the one stage system the B6-B7 have... and please dont add any comments, Im the first person who pioneered getting this installed on my car a year ago, and ive gotten every thing from clockspring to connectors... it might connect but will NOT work! dont waste your money unless you dont care about airbag 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2007 Da droppa vi det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2007 Nja, min forståelse er at problemene oppstår når en skal sette B7 ratt i en B6 (B6'en har single stage airbag). Et RS4 B7 ratt skal såvidt jeg har forstått fungere i andre B7 biler (begge er dual stage): http://www.audizine.com/forum/showthread.php?p=1314843#post1314843 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2007 Nja, min forståelse er at problemene oppstår når en skal sette B7 ratt i en B6 (B6'en har single stage airbag). Et RS4 B7 ratt skal såvidt jeg har forstått fungere i andre B7 biler (begge er dual stage):http://www.audizine.com/forum/showthread.php?p=1314843#post1314843 Hmm.. Da skulle ikke det by på noen problemer. Siden han skrev: it doesnt work on our cars... the B6 or B7 s4... this is a 2 stage airbag and absolutely doesnt connect or work with the one stage system the B6-B7 have... trodde jeg vi hadde single stage også. Hadde vært greit å fått bekreftet/avkreftet uansett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 20, 2007 Bumper denne! Er det noen som vet noe mer rundt RS4 B7 ratt i en Audi A4 B7? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 22, 2008 Bumper denne! Er det noen som vet noe mer rundt RS4 B7 ratt i en Audi A4 B7? Ja, rattet fra RS4 B7 passer i en A4 B7. Ett lite minus med RS4-rattet er hvis man har multiratt fra før vil ikke det fungere på RS4-rattet uten videre da knappene på det styrer noen andre funksjoner enn på en vanlig A4. Bortsett fra det ingen problemer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 8, 2008 Låner denne tråden litt:) Passer et B7 s-line ratt med multifunksjon i min 04 B6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 10, 2008 Låner denne tråden litt:) Passer et B7 s-line ratt med multifunksjon i min 04 B6? Ja, rattet vil passe men du vil ikke få airbagen til å virke pga. 2-sone airbag i B7 og 1-sone i B6. Spør meg ikke hva det med 1 og 2-soner er: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 20, 2008 I danmark så har flere medlemmer på audiclub.dk fått dette til, uten at jeg har noe tråd å henvise til. Men det er jo som sagt alltid spørsmål, om airbagen vil fungere. Uansett kan det jo kanskje være et tips å sjekke ut rattet fra nye audi TT ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 20, 2008 Har funnet guide til å skifte på ein A4 B6 på NAVPLUS Men spørsmålet er om de funker når uhellet skulle vere ute. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...