Problem med ettermontert xenon

Anbefalte innlegg

Den ene xenon-pæra mi har sluttet å lyse.

Når jeg slår på lyset så lyser den ene med en gang, men den andre kommer det bare et lite, svakt blink fra, så slokner den.. Med påfølgende piping i instrumentet om at ei pære er gåen (fint at den funksjonen fungerer iallefall :))

For en stund siden så begynte pæra å ikke ville tenne, så jeg måtte slå av og på lysa 2-3 ganger før begge lyste. Men nå har den altså sluttet helt..

Det er Hella ballaster på lysa.

Har ikke sjekka så nøye, men kunne ikke finne noen løse ledninger..

Noen som har peiling, er det pæra som er gåen, eller ballasten ? Eller noe annet ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bytt om på pærene. Hvis feilen nå er på motsatt side er det pæren.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm....må si jeg er imponert over det xenon-kitet!! Ny pære koster ikke mer enn noen hundrelapper det Peder. Husk på jeg kjøpte det kitet mens jeg hadde 90en : eek : Har vært i bruk i laaang tid da,uten et feilslag!!! Før nå.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den ene xenon-pæra mi har sluttet å lyse.

Når jeg slår på lyset så lyser den ene med en gang, men den andre kommer det bare et lite, svakt blink fra, så slokner den.. Med påfølgende piping i instrumentet om at ei pære er gåen (fint at den funksjonen fungerer iallefall :))

For en stund siden så begynte pæra å ikke ville tenne, så jeg måtte slå av og på lysa 2-3 ganger før begge lyste. Men nå har den altså sluttet helt..

Det er Hella ballaster på lysa.

Har ikke sjekka så nøye, men kunne ikke finne noen løse ledninger..

Noen som har peiling, er det pæra som er gåen, eller ballasten ? Eller noe annet ?

Hva med å sjekke om det er spenning til lykta? Da får du i hvertfall konstartert at det ikke er noen løse ledninger.

På mitt ettermontert Hella design kit, hadde jeg samme problem. Det hele var en løs kontakt. Håper du finner ut av det :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.