Anbefalte innlegg

Lurer på hva innpress jeg må ha for å få på 8,5*19 med 225/35-29.

Har prøvd med ET 45 men det gikk veldig ikke :D Dette er på en 2003 Passat variant

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et 35 er et sikkert valg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke 8,5" bred felg og ET35 fryktelig trang? : klø :

Har 8" og ET35 og der er ikke mer klaring det bør være, og da tenker jeg på klaring mellom mulitlink og felg ikke dekket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører 8*18 et 35 foran og 9*18 et 35 bak på min passat 02 mod.

Går helt fint, subber ikke noen plass. Det er med 235/40 dekk foran og bak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører med 8,5x20 et 35 225/30-20

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører med 8,5x20 et 35 225/30-20

Blir ikke dette fryktelig trangt mellom felgen og mulitlinken foran?

Jeg satte på 8x18 ET35 på min -03 Passat på lørdag og syntes ikke klaringa mot multilinken var mer enn det må være.

Med 8,5" felg og ET35 må det bli FRYKTELIG trangt?

Kan det hende at det er forskjell på navene på bilene, eller på det faktiske innpresset på felgene?

Jeg tror aldri i verden det ville gått med 8,5" brede felger og ET35 på min Passat. : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har 8,5x19 ET35 med 235/35/19 og det er da ikke noe problem.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, jeg hadde 8x19 et35 og 235-35-19 på en Passat 3b jeg hadde, og det subbet i framskjermene når jeg svingte inn på gårdsplassen min (les: vrengte hjulbuer: mad : ), men mulig det er annerledes på 3bg.. Tenkte å gå for 18" i år for å slippe dette nå, for har fortsatt ganske lav bil:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir ikke dette fryktelig trangt mellom felgen og mulitlinken foran?

Jeg satte på 8x18 ET35 på min -03 Passat på lørdag og syntes ikke klaringa mot multilinken var mer enn det må være.

Med 8,5" felg og ET35 må det bli FRYKTELIG trangt?

Kan det hende at det er forskjell på navene på bilene, eller på det faktiske innpresset på felgene?

Jeg tror aldri i verden det ville gått med 8,5" brede felger og ET35 på min Passat. : klø :

Det er ikke mye plass men det er ikke noe problem, eneste jeg har hatt problem med at hjulene har slittet hul i innerskjermen noe som ikke har noe å si.

Du kan ta en titt her så ser du bilde av bilen (ps. tatt med mobil, dårlig kvalitet).

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=50179&page=4

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke mye plass men det er ikke noe problem, eneste jeg har hatt problem med at hjulene har slittet hul i innerskjermen noe som ikke har noe å si.

Hmmm.. Går bra hos meg, så da får jeg nok slippe den ned litt til foran :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.