#1 Skrevet April 24, 2007 Har ett veldig irriterendes problem med bilen min. Ved pådrag for deretter å sleppe gassen, medfører endel rykking! Gjelder spesielt 1 og 2 gir. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å utbedre det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2007 Har ett veldig irriterendes problem med bilen min.Ved pådrag for deretter å sleppe gassen, medfører endel rykking! Gjelder spesielt 1 og 2 gir. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å utbedre det? Trodde dette var rimelig normalt i første gir hvertfall...??..?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2007 Trodde dette var rimelig normalt i første gir hvertfall...??..?? Jeg syns det bare er altfor mye! Kommer ofte 2-3 ganske kraftige rykk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Februar 7, 2008 hei gammelt tråd men jeg prøver uansett. Har du fått fikset denne feilen ka som var feilen. Tror jeg har noe av det samme. Håper du tar deg tid til å svare meg på denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Februar 8, 2008 Slitte motor/girkassefester gjerne? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Februar 8, 2008 N75, justerer ikke turbotrykket riktig? får da et kengeruhopp.. men, er kansje ikke det du mener? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Februar 8, 2008 Kan også være multi-temperaturføleren som styrer hjernen og temperaturmåler i dash'en(og gløding på tdi), hvis den gir feil signal om motortemperaturen kan det oppføre seg sånn. Har nettopp skifta denne føleren på tdi'en min, oppførte seg på samme vis med litt rykking i det samme jeg slapp gassen. Er helt borte nå. Fikk ikke opp noen feilkoder på føleren, men ved manuell måling av den viste den feil verdier. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Februar 11, 2008 Er ikke dette en god indikasjon på at resirken er gåen da?! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...