#1 Skrevet April 24, 2007 Noen som kan si meg hva dekktrykk jeg skal ha? Vet det finnes tråder om dette fra før, men får ikke søkt i historikken for tiden som de fleste vet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2007 En grei tommelfingerregel er: ta originaltrykket (de dekkene bilen blir levert standard med) og legg til 15% (eller gang med 1.15 om du vil) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2007 Noen som har eksakt Bar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2007 De fleste foreslo mellom 38 og 42Psi i en tråd her for ikke lenge siden. Jeg bruker 42 i mine med samme dim og oppfatter det som rett på min bil.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2007 Mener jeg leste i en tråd en gang et tips om å tegne en strek over dekket med kritt - kjøre noen meter og se om det slites jevnt/bare midten/kantene. Du vil da kunne finne rett trykk for dine dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2007 De fleste foreslo mellom 38 og 42Psi i en tråd her for ikke lenge siden. Jeg bruker 42 i mine med samme dim og oppfatter det som rett på min bil.. Da har jeg brukt 41 Psi i mine dekk. Noen som kan si hvor mye dette er i Bar? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2007 41psi/14.7= 2,78911bar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...