#1 Skrevet April 24, 2007 Har hørt masse bra om Nankang sitt SV-1 vinterdekk, får dette til 1013 pr stk (225/40-18) hos dekkonline , hos megahjul får jeg 225/40-18 HANKOOK ICE BEAR W300 92V til 1110,- pr stk. Eller Nokian WR til 1200,- pr stk hos dekkonline. Hvilket dekk ville folket valgt? Post gjerne erfaringer med andre dekk i samme dimmensjon. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2007 Jeg har stort sett bare positivt å si om Nankang SV1 har kjørt med de i samme dim som du vurderer i vinter. Syns kanskje det var litt lite retningsstabilt på islagt flat vei. Jeg er og nysgjerrig på hvordan Hankook dekket er da jeg var på nippet til å velge dette foran Nankang. Sies jo at Assymetrisk mønster gir bedre retningsstabilitet bla... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2007 Jeg har kjørt denne vinteren på Nokian Hakkapellitta RSi 225/40-18,de anbefales ihvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2007 Kan ikke annet en anbefale RSI, har 17" på 1,8t og Ultragrip 500 pigg på tdi'en. Synes RSI'ene er mye bedre å kjøre med,festet er helt sykt på snødekt vei... Begge bilene er quattro... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 24, 2007 RSI er vel over dobbel så dyrt? Finner heller ikke dette dekket hos dekkonline. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 24, 2007 RSI er vel over dobbel så dyrt? Finner heller ikke dette dekket hos dekkonline. Jeg gav 6500 for mine RSI ferdig montert,vel verd pengene spør du meg,hadde samme dekkene på min forrige bil bare i 17",var ikke i tvil hva jeg skulle velge igjen,når det gjelder dekk gidder jeg ikke å spare noen hundrelapper,men det er nå min mening da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 24, 2007 Jeg gav 6500 for mine RSI ferdig montert,vel verd pengene spør du meg,hadde samme dekkene på min forrige bil bare i 17",var ikke i tvil hva jeg skulle velge igjen,når det gjelder dekk gidder jeg ikke å spare noen hundrelapper,men det er nå min mening da:) I bergen du fikk de for 6500,- ferdig montert? Hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 24, 2007 Kjøpte de hos johs lunde,mulig de har gjort en feil når de gav meg pris,men synd for de,vet ikke hva de vanligvis ligger på jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 24, 2007 Kjøpte de hos johs lunde,mulig de har gjort en feil når de gav meg pris,men synd for de,vet ikke hva de vanligvis ligger på jeg... Ok, jeg får sjekke litt mer Heldigvis lenge til vinter nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 24, 2007 Nokian wr el vel mer et autobahn dekk som ikke bør se så mye snø eller is?? RSI er det som er beregnet for nordiske forhold. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 24, 2007 Har også kjørt med Nokian RSI og er veldig fornøyd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...