Anbefalte innlegg

Eg har 8,5 X 19 felger med 235/35-19 dekk no og skal snart kjøpe nye dekk.

Har lyst på noko strekk i dekkene, og lurer derfor på kva som vil se best ut?

Felgene har kant så eg har tenkt noko på 215 dekk, eller?

Og kva slags dekk er finest med strekk? Køyrer no i dag på Federal.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøp falken dekk i samme dimmensjon, da vil du få en grei strekk siden falken dekkene er mye smalere enn mange andre dekk i samme dimmensjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis er Falken dekkene i forhold til Federal?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis er Falken dekkene i forhold til Federal?

Falken dekk er smalere enn federal dekk. Jeg har kjørt med federal 225/35/19 på 8,5x19 felg. Kan legge ut bilde av "strekk" litt senere :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vert bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

falken dekk er omtrent en cm smalere enn federal.. 225 falken gir litt fin strekk.. Selv har jeg 205 toyo på 8,5" felg og det er akkurat perfekt.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

falken dekk er omtrent en cm smalere enn federal.. 225 falken gir litt fin strekk.. Selv har jeg 205 toyo på 8,5" felg og det er akkurat perfekt.. :)

Då er kanskje 225 Falken dekk tingen. Eg vil ikkje ha så veldig mykje strekk men eg vil ha det slik at ein ser at det er noko strekk. Men samtidig vil ha ikkje gå så altfor langt ned i dimensjon heller, er jo ikkje så fint med smale dekk på 19".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då er kanskje 225 Falken dekk tingen. Eg vil ikkje ha så veldig mykje strekk men eg vil ha det slik at ein ser at det er noko strekk. Men samtidig vil ha ikkje gå så altfor langt ned i dimensjon heller, er jo ikkje så fint med smale dekk på 19".

Hadde falken fk451 215/40 på en 8" felg og det ble en liten anelse strekk, men ikke mye..

Sånn i teorien vil det gi litt mere strekk enn det jeg hadde hvis du bruker 225 falkendekk men ikke veldig mye mere.. Men litt blir det da... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis vil 215 Federal bli på felgene tru?

Eg har ikkje så veldig lyst til å skifte merke på dekkene for eg syns Federal dekkene er greie til ein grei pris.

Nokre som har bilde av det eller liknande?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Korleis vil 215 Federal bli på felgene tru?

Eg har ikkje så veldig lyst til å skifte merke på dekkene for eg syns Federal dekkene er greie til ein grei pris.

Nokre som har bilde av det eller liknande?

Har federal 215 på en 8" felg nå, og det blir kanskje en biiiiitteliten strekk, så på en 8,5" felg med de dekka blir det en liten strekk men ikke noe voldsomt.. Skal prøve 215 federaldekk på 9,5" felg nå i begynnelsen av mai på nye felga mine.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Planen er å ha mykje senk så det blir kanskje greit med 215 Federal då, eller kva meiner du?

Oyoyoy, det må du legge ut bilde av når du får på plass dei hjula:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.