Trondheim: Solfilm på siderutene!

Anbefalte innlegg

Hei

Noen som vet om vi har rabatt avtale for legging av solfilm hos gamle Gustavsen Glass ved AmCar senteret?

 

Har brukt dem før, meget bra jobb og fin pris.

Tror en av dem som jobber der er medlem i klubben.

 

-Thomas-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gustavsen er kjøpt opp av Hurtigruta carglass, og prisen var ikke akkurat pen. Fikk pris på 5500 for 6 ruter, altså ikke bakrute, denne skulle de ha 1250,- ekstra for..

 

Dersom noen vet av noen som er rimeligere, ikke nøl med å si ifra. Vet decor-cut opererer med klubbpriser som er litt lavere enn veilledende..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tore som la film for Gustavsen tidligere har vel startet for seg selv. Jeg husker ikke navn og sted, men stikk innom Glassdrive i Elgeseter gate og snakk med Jørn eller Rune så får dere kontakt info. Bare referer til at dere har lest det her. Tore gjør iallefall god jobb, pris vet jeg ikke men tror det kan lønne seg å høre.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror det var Tore som la på min gamle passat og det var strøkent gjort.:)

skal prøve å få tak i han igjen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan også høre med Scandinavien Windowfilm Group Norge As. Mener de holder til i Trondheim nå. Ring 90635255 og hør med de. Mener de kunne ordne godpris gjennom klubben, og skal i allefall ha bra resutater:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk denne mailen idag!

 

Heisan.

 

 

 

Pris for din bil uten bakrute vil bli ca 2600,-.

 

Dette inkluderer montering og 7 års garanti.

 

For din bil vil jeg anbefale en 35% film foran og bak. Dette vil gi en helhetlig look.

 

Hvis du ønsker en noe mørkere film bak, kan vi montere en 20%film.

 

Når det gjelder bakrute kan jeg ikke si om det er vanskelig å montere uten å ha sett nærmere på den.

 

Hvis jeg skal legge film på denne vil prisen bli ca 4000,-.

 

 

 

Mvh.

 

 

 

Roger Bolstad

 

Scandinavia solfilm

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk denne mailen idag!

 

Heisan.

 

 

 

Pris for din bil uten bakrute vil bli ca 2600,-.

 

Dette inkluderer montering og 7 års garanti.

 

For din bil vil jeg anbefale en 35% film foran og bak. Dette vil gi en helhetlig look.

 

Hvis du ønsker en noe mørkere film bak, kan vi montere en 20%film.

 

Når det gjelder bakrute kan jeg ikke si om det er vanskelig å montere uten å ha sett nærmere på den.

 

Hvis jeg skal legge film på denne vil prisen bli ca 4000,-.

 

 

 

Mvh.

 

 

 

Roger Bolstad

 

Scandinavia solfilm

 

 

har de noe nettside?

evt hvor er det de holder til?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ahh takker :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan ellers anbefale DekorCut; Glade i Audi, gjør super jobb med proff film og har ok pris

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sjekket på nettsidene til scandinavia og de skulle ha litt i overkant av6000 for a4`n mens DekorCut, har jeg hørt tar rundt 5 så det er jo litt rimeligere det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Betalte 5k for både A4 sedan og avant på DekorCut. Kjempefornøyd med arbeidet, blir å dra innom der med nye varebilen hvertfal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.