Toyo Proxes T1-R VS Vredestein Ultrac Sessanta

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe meg 235/35-19 dekk, og valget står mellom de to i topic :confused:

Noen som har noen erfaringer/anbefalinger?

Sparer jo over 600,- på å kjøpe Toyo (og ja, jeg er blakk for tida), men vil ikke risikere å måtte kjøpe nye igjen til neste sommer liksom!

På forhånd takk!: vinke :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte bare 1 sesong med mine T1-R, og det var også 215/45-17 dim, men dekket skal vel være det samme uansett... Det jeg hvertfall kan si om det er at det virket som et utrolig bra dekk! Satt bedre på veien enn Kumho KU19 som jeg hadde i fjor sommer i 225/40-18. I tillegg er de helt rå på våt vei, spesielt mtp vannplaning. Prøvde flere ganger å provosere frem vannplaning med å legge meg ut i dype spor på E18 i 1x0 km/t i skikkelig høljregn, og det var ikke antydning til planing.

Så jeg ville som du skjønner ikke nølt med å kjøpe Toyo-dekkene:) Hvis du kjører bare normalt aktivt sånn som flesteparten av oss her inne, så holder de nok minst 2 somre også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører Toyo T1-R i 235/35-19 og er kjempefornøyd. Løp og kjøp! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir d Toyo : smil :

Takk for svar gutter :tilber:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjører Vredestein Ultrac Sessanta nå og synes de virker veldig bra så langt!! Anbefales!

Har også kjørt Toyo T1-R tidligere og var storfornøyd med de...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører med Dunlop SP Sport 9000 nå,men har tidligere kjørt på TOYO proxes å var absolutt fornøyd med dem,veldig lite støy å bra grep både på tørr å våt asfalt......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supert!

Får bare håpe "dekkonline" får ut finger`og får levert dekka nå så..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.