#1 Skrevet April 24, 2007 Jeg har fra før en ADY kasse. Denne har to følere i tillegg till speedometer. Den ene føleren sitter oppe ved girskifteren men på høyre side av kassa. Den andre sitter nede bak på høyre side, men foran torsen. Jeg sikler på en AUP kasse som skal være ganske lik siden det også er en 016 kasse, men den mangler føler bak ved torsen. Det er bare en bolt der istede. Er det noen som vet hva den føleren er til på ADY kassa? Jeg kan vel neppe skru ut føleren fra ADY og bytte med bolten i AUP kassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2007 Jeg har fra før en ADY kasse. Denne har to følere i tillegg till speedometer.Den ene føleren sitter oppe ved girskifteren men på høyre side av kassa. Den andre sitter nede bak på høyre side, men foran torsen. Jeg sikler på en AUP kasse som skal være ganske lik siden det også er en 016 kasse, men den mangler føler bak ved torsen. Det er bare en bolt der istede. Er det noen som vet hva den føleren er til på ADY kassa? Jeg kan vel neppe skru ut føleren fra ADY og bytte med bolten i AUP kassa? Hvor stammer disse kassene fra? Orginalt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2007 Hvor stammer disse kassene fra? Orginalt? ADY kassen er originalt fra 200 20V 3B motor. Selger mener AUP kassen også har sittet på en 200 20V 3B motor. Tidligere har jeg kun sett ADZ ADY og AOA på 200 20V. Men jeg er ingen yrkesmekaniker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...