Pluss på S2.. og noen kabler...?

Anbefalte innlegg

Bilen er altså en s2 1991..

Lurer på hvor pluss punktet under panseret på disse er?:o Eller er det en annen lur plass.. Jeg og flere har leita: rolleyes Vet det at batteriet står under baksetet, men må jo være en plass å koble seg til pluss..

Så var jeg i bagasjerommet her om dagen. Så åpna jeg den luka som jekken og div ligger under. Der fant jeg noen kontakter. 3stk mener jeg. Ligner på gamle hiddenkabler. Noen som vet hva det kan være?:confused:

Tenkte på cd veksler, men virket litt rart...

Hadde vært kjekt å vite dette:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

spørs litt hva du skal ta strøm til? har jo pluss lyktene/starter osv.. noen av boksene dine under setet er vel i allefall hjernen din og kontrollen til diffen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja det er greit. Vet hvor jeg kan hente strøm hvis jeg skulle trenge det, men tenkte på hvis jeg skulle bli fri for strøm på bilen foreks.. Hvor i all verden skal jeg koble evnt startkabler? Virket litt tungvindt å ta ut baksetet. Kan virke som et helt på jorde spm, men har ikke funnet noe som ligner + kontakt..: rolleyes Eller er det en annen lur løsning på dette?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja litt tungvint og måtte under baksetet ja: rolleyes , men man kan vel koble startkabler til + på starteren og til jord i motorrommet (f.eks karosseriet) hvis jeg ikke tar helt feil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja går jo det og da:) Bare tenkte at der kanskje var en egen kontakt for tilkobling til pluss:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.