#76 Skrevet Juli 13, 2007 Tar en råsjangs på at denne er M5. Standard MKIV Golf står det på vortex forum guiden. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juli 22, 2007 kommer antennene på lokallags treffet i morgen: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juli 23, 2007 hadde vært deilig med ny antenne nå?????? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juli 25, 2007 Blir det noen antenne på oss eller?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juli 25, 2007 Kan vi bare dra bort og hente antennene våres, eller ????? Siden de er der, vil ha radio NÅ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juli 27, 2007 Ja: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet August 1, 2007 Da henter jeg antenne i dag. tusen takk for at alle har hatt tolmodighet. de blir sendt ut med posten til dere som bor i andre deler av landet i morgen. legger også ved en bruksanvisning. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet August 1, 2007 Da henter jeg antenne i dag. tusen takk for at alle har hatt tolmodighet. de blir sendt ut med posten til dere som bor i andre deler av landet i morgen. legger også ved en bruksanvisning. Kjempe flott Arve, takker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet August 1, 2007 Da henter jeg antenne i dag. tusen takk for at alle har hatt tolmodighet. de blir sendt ut med posten til dere som bor i andre deler av landet i morgen. legger også ved en bruksanvisning. Kanon bra..kan nesten ikke vente til jeg får begge mine i posten. Takker for innsatsen Arve :glad: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet August 1, 2007 Toppers!! Da overfører jeg pengene til deg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet August 1, 2007 Kjempegreier ( selv om det har tatt litt tid)... er jo basert på frivillig arbeid :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet August 3, 2007 Da er antennen min mont. og må si det ser veldig fint ut. Og sinalene er helt supre:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet August 7, 2007 Blir det flere gruppekjøp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet August 16, 2007 Hvordan ligger vi ann her, har ikke motatt min antenne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet August 16, 2007 De har blitt sendt ut for lenge siden? Fikk hentelapp på den 10 august. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet August 16, 2007 Hmm, det var da merkelig.. Må nesten høre på posten da.. Evt om jeg kunne fått sporingsnr hvis du har det Arve 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet August 18, 2007 Hei Kan jeg bestille en sånn av deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet August 18, 2007 Har har.. hadde to til overs som ble solgt her: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=94761&highlight=h2 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Oktober 23, 2013 Noen som har oversikt over spesifikasjonene på denne antenna? Tenker på gjenger på¨den, ble det bekreftet at dette var M5 gjenger? Og evt. hvor kan man få fatt på en slik nå? Ebay? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Oktober 23, 2013 Denne kanskje? http://www.ebay.com/itm/Black-Billet-5-inch-ANTENNA-2004-thru-2009-Hummer-H2-/350901978116?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&hash=item51b3634404&vxp=mtr 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...