#1 Skrevet April 24, 2007 lager da en ny tråd på dette for å se om det er flere som er intresert. denne kommer på 350 inkl frakt og som dere ser i tråden her så trenger dere å modifiserer denne litt så får dere en antenne som er 18cm istede for 59cm. http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=1629642 send meg en pm så blir du tatt med på bestillingen. jeg holder dette gruppekjøpet til mandag 30.04.07 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2007 disse har så langt bestilt Ken Granlund Kennet Stokke Odd Sigve Lundmo Svein-Erik Bjørnholt Finn Kristian Kleppe Christopher Juvkam Arve Egeberg Dagfin Henriksen Kim Andre Antonsen Espen Bromstad Tommy Haglund magnus andreassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2007 du har pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mai 2, 2007 da sier vi at bestillingen er ferdig og jeg drar opp til gutta i morgen får å få de til å bestille disse. sender alle som er med på listen måten vi gjør det med betaling på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 9, 2007 off, litt seint ute.. men om noen har en haifinne til overs så hadde det vært supert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mai 9, 2007 da sier vi at bestillingen er ferdig og jeg drar opp til gutta i morgen får å få de til å bestille disse. sender alle som er med på listen måten vi gjør det med betaling på. Skjer det noe her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mai 9, 2007 Det skulle vel te en 3 ukers tid eller noe tror jeg det var.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mai 9, 2007 Jeg har ikke motatt noen PM ang. betaling om noen andre har:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mai 9, 2007 Ikke jeg heller så den er nok ikke sendt enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mai 13, 2007 jeg beklager folkens. jeg har hatt en mor som har havnet på sykehuset så jeg har rett og slett ikke hatt tid til å gjøre noe mer med dette. jeg skal bort til autonova på tirsdag så jeg sender info til alle på pm nå. så kan de som er intresert betale inn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mai 13, 2007 Det er ingen problem for min del, og selvfølgelig forståelig.. Håper alt gikk bra.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 13, 2007 Det er ingen problem for min del, og selvfølgelig forståelig..Håper alt gikk bra.. takk, ja nå ser det ihvertfall bedre ut. selv om vi har så flinke leger at de ikke finner ut hva som var galt. men, nok offtopic. har sendt pm til alle som er med på listen så da får vi litt fart på denne bestillingen igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 13, 2007 Jeg har ikke mottatt noen pm.. Har du sendt kontnr og slikt i den? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mai 13, 2007 Jeg har ikke mottatt noen pm.. Har du sendt kontnr og slikt i den? sendt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mai 13, 2007 Mottatt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mai 20, 2007 Sender du mail eller pm når du er klar til å sende ut produktene? Og hvordan vil du ha tilsendt addr. våre? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mai 20, 2007 det gjør jeg når antenne kommer. jeg har navn til alle som er med på bestillingen så jeg sender alle en mail jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 21, 2007 Flott!!! Venter i spenning, håper at du oppdaget at jeg ønsket å bestille 2stk: ja : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 25, 2007 Korleis funker den pisken i forhold til den originale? Og går den klar for bakluke spoileren på stv? Tenker då spesielt på Passat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 27, 2007 jeg har dessverre en dårlig nyhet til dere. han karen har klart å bestille feil antenne så det tar litt tid før disse kommer. for de av dere som ikke vil være med på gruppekjøpet lengre så gi meg beskjed via pm så overfører jeg pengene tilbake. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 27, 2007 Springer ikke av.. Nye 14 dager da eller mere? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 27, 2007 Springer ikke av.. Nye 14 dager da eller mere? håper ikke han bruker mere enn det. han beklaget seg veldig. og det gjøre jeg også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 28, 2007 Ingen problem.. Sånt som skjer... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Juni 6, 2007 noe nytt om antennene? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Juni 6, 2007 Hvis det er noen avbestillinger, skal jeg ha;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...