#51 Skrevet Juni 18, 2007 Skjønner hva du mener, men mange her bruker kun "Nye Innlegg" funksjonen, og da ser man kun de trådene som har vært aktive de siste minuttene. Hvis denne tråden kun har ligget inne "passivt" i et underforum så er det ikke lett å "dumpe" borti den.. Kunne tenkt meg noe sånt som en PM som ble sendt ut til alle, osv.. Skjønner: vinke : Men som andre sier, så går det sikkert fint med enda et gruppekjøp: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#52 Skrevet Juni 18, 2007 Skjønner: vinke : Men som andre sier, så går det sikkert fint med enda et gruppekjøp: klø : Det virker som det er mange som er vil vere med på eit nytt gruppekjøp, eg kan sei sikkert at eg er med på eit nytt eit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#53 Skrevet Juni 22, 2007 Nå, skjer det noe mer Arve? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#54 Skrevet Juni 26, 2007 Jeg er ihverfall med på nytt gruppekjøp. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#55 Skrevet Juni 27, 2007 Count me in! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#56 Skrevet Juni 27, 2007 Skriver meg på jeg også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#57 Skrevet Juni 30, 2007 Ingen som føler sterkt for å arrangere et nytt gruppekjøp? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#58 Skrevet Juli 4, 2007 Har de kommet med noen dato som antennene kommer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#59 Skrevet Juli 4, 2007 nei, jeg venter fortsatt pluss mye jobbing gjør det ikke så lett å komme seg bort dit. jeg skal ringe i morgen og visst ikke det skjer noe da sender jeg pengene tilbake til alle sammen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#60 Skrevet Juli 4, 2007 Jeg venter gjerne fortsatt på antenna, så ikke send tilbake penger, er bare nysgjerrig på når den kommer, for jeg savner radio i bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#61 Skrevet Juli 8, 2007 Ingen som føler sterkt for å arrangere et nytt gruppekjøp? Enig.. jeg vil også ha 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#62 Skrevet Juli 11, 2007 Nå må de vel klare å få gitt en dato vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#63 Skrevet Juli 12, 2007 yupp, fikk melding i dag at antenne hadde kommet. så nå skal jeg bare få kommet meg bort dit så fort som mulig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#64 Skrevet Juli 12, 2007 Kan jeg komme å hente den hos deg i dag etter jobb, drar på ferie i helgen, så da kan det være greit med radio.? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#65 Skrevet Juli 12, 2007 Kan jeg komme å hente den hos deg i dag etter jobb, drar på ferie i helgen, så da kan det være greit med radio.? jeg har ikke fått tid til å hente dem enda. så du må nok vente. jeg har en jobb som kommer først veit du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#66 Skrevet Juli 12, 2007 jeg har ikke fått tid til å hente dem enda. så du må nok vente. jeg har en jobb som kommer først veit du Den er grei 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#67 Skrevet Juli 13, 2007 Jippi, nå glede eg meg!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#68 Skrevet Juli 13, 2007 Jeg gleder meg også! Skulle bestillt nye 10stk når du først var der borte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#69 Skrevet Juli 13, 2007 ja, jeg tror jeg muligens kommer til å gjøre det. får se hva det blir til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#70 Skrevet Juli 13, 2007 Jeg er ihvertfall med på én 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#71 Skrevet Juli 13, 2007 Er det M5 eller M6 skrue på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#72 Skrevet Juli 13, 2007 Er det M5 eller M6 skrue på disse? Uten at jeg vet forskjellen, er det samme dim som for Passat/Golf og alt annet VAG 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#73 Skrevet Juli 13, 2007 Forskjellen er en hel millimeter Bruk skyvelær og mål ytterdiameteren på gjengene på skruen, så finner du ut om det er M5 eller M6(det målet du er nærmest opptil, M5 er vel 4,8 eller noe og M6 5,8?). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#74 Skrevet Juli 13, 2007 Hvis du vet hva som er til Passat Golf med flere, så er det den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#75 Skrevet Juli 13, 2007 Vag bruker to forskjellige. M5 altså 5mm på vanlige antenner, og M6 på feks GPS antenna til A6. Defor lurte jeg på det, for jeg trenger M6. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...