#26 Skrevet April 29, 2007 Sølvtouran med svart panser(anders ingebritsen, (special delivery) Sort golf 5 med jetta front, Tore Øimoen, Blålilla Golf3 med lambo dører, Morten Olsen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 29, 2007 Legger ut noen bilder fra vår egen lille photoshoot på Hellerudsletta på vei hjem jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 29, 2007 I bakgrunnen på et bilde jeg tok på Hadeland fikk jeg se dette: Hva i svarte er det Arve og Andreas driver med her?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 29, 2007 Jeg liker spessielt det første bildet hEAHeh! Macho Mikkel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 29, 2007 Mye fine biler her ja, men den Poloen på første siden da. Fikk den ingen pokal, det burde den så absolutt hatt. Det er jo lagt ned ganske mange timer på den da, å hvis ikke jeg tar helt feil så er det vel første treffet den var på også. Noen som kan komme med en oppklaring kanskje;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 29, 2007 Så at MANGE flere hadde med kamera, håper på flere snasne bilder etterhvert 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 29, 2007 Da er alle bildene mine endelig oppe.... http://vagner.jeje.je/bilder/album376?page=1 Noen smakebiter til: De som likte bmw! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 29, 2007 Jøss, fikk et par bilder av bilen min å jo Ikke værst;) Trodde ikke det var noen som så på dem jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 29, 2007 Woho! 3 bilder av vraket mitt også jo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 29, 2007 Jøss, fikk et par bilder av bilen min å jo Ikke værst;) Trodde ikke det var noen som så på dem jeg.. 200 sedan er kule biler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 29, 2007 200 sedan er kule biler. Hehe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 29, 2007 ARG! Bildene ble fucket her jo :'( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 29, 2007 Ingen som har bilder av en svart 3er TDi med bredda baksjermer og 9x16 felger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 29, 2007 her er mine bilder, på -og etter : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 29, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 29, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 29, 2007 Ble nesten for meget av min egen bil... (rørt) Synd den ikke er så bra som bildene tilsier Neidah, men veldig mye bra bilder her. Et ordentlig kamera og en stødig fotograf gjør mye altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 29, 2007 Mye fine biler her ja, men den Poloen på første siden da. Fikk den ingen pokal, det burde den så absolutt hatt. Det er jo lagt ned ganske mange timer på den da, å hvis ikke jeg tar helt feil så er det vel første treffet den var på også. Noen som kan komme med en oppklaring kanskje;) Fikk ingen pokal, men det er ikke så viktig Viktigste var at vi fikk til et kjempetreff hvor det ser ut til at alle koste seg på, og håper at de fleste tar turen tilbake neste år 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet April 29, 2007 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet April 30, 2007 Dæven her har jammen Liquorice vogna kommet med også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...