#1 Skrevet April 24, 2007 Er på utkikk etter en 3hulls a-stople instumentholder som har passformen til audi a4 2000mod...? Vet det er mange universale men dette er jeg ikke int i... Takker for svar =) Mvh Børge 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2007 Er på utkikk etter en 3hulls a-stople instumentholder som har passformen til audi a4 2000mod...? Vet det er mange universale men dette er jeg ikke int i... Takker for svar =) Mvh Børge Jeg har en med 2hull som er til din/min bil. Nypris 900kr,selges for kr 600kr,bruker den nåe men mulig jeg skal mekke noe annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2007 Jeg har en med 2hull som er til din/min bil. Nypris 900kr,selges for kr 600kr,bruker den nåe men mulig jeg skal mekke noe annet. Sorry, hadde 2 stk målere i min gamle audi men jeg synes det blei lite. Så nå blir det 3 stk =) Men takk for tilbudet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...