#1 Skrevet April 24, 2007 Bestilte akkurat en "044" pumpe fra Vems men etter den nokså merkelige (i mine øyne) transaksjonssiden fra usa så ble man ikke directed til en bekreftelsesside, men heller tilbake til login på webshoppen... Er eller ikke noen bekreftede ordre på "mine sider" enda. Er dette vanlig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2007 Logg deg inn på webshopen så ser du status på ordren din. Kreditkort belastningen fra VEMS sitt usa "kontor" er vanlig. Ikke noe tull eller problem med dette. Jeg hadde også litt problemer med å få bekreftelse på bruken av kortet mitt sist gang (husker dessverre ikke om jeg fikk en bekreftelse fra kredittkort siden eller om jeg benyttet en annen betalingsform. Men det skal sies at jeg hadde ansvarlig person for kredittkort tjenesten deres "live" på IRC til å sjekke statusen) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2007 Likt når jeg handlet min Jan, gikk raskt og greit og hadde den kjapt i posten forholdene tatt i betraktning.. Min er ferdig i tank i dag den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2007 hehe.. gikk 20 min så var alt i boks og har nå status "under pakking" 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mai 4, 2007 Og da var den i hus, selvsagt ble Jens og Frøken Halvorsen 140 kroner rikere... Men bra service i allefall vra Vems. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...