#1 Skrevet April 24, 2007 Hei. Jeg slet med ladetrykket på bilen min (Audi a4 1,8T). Og byttet for en mnd. tid siden til N75J ventilen. Men nå i det siste syntes jeg den drar mye dårligere, og når jeg målte turbotrykket ladet det ikke nok. Det virker litt som det kommer å går. Har sprayet alle kontaktene med WD40, men det hjalp ikke noe merkbart. Men spm. nå er jo da, anbefaler dere å bytte tilbake til den orginale N75 ventilen eller bytte til N75H? Noen som har erfaringer?? Kom gjerne med tips, og delenr. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 16, 2007 - Problemstilling løst - 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 16, 2007 Hva var galt da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 16, 2007 Lurte bare på hvilke slanger som skulle inn på hvilke nipler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...