#1 Skrevet April 24, 2007 Min a-stolte er i stoff, og har kjøpt måler på biltema (passa ganske bra) Hvordan anbefaller dere å feste denne ?? sika, evt anna ??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 24, 2007 Min a-stolte er i stoff, og har kjøpt måler på biltema (passa ganske bra) Hvordan anbefaller dere å feste denne ?? sika, evt anna ??? Min har jeg skrudd med svarte skruer... Er plast bak stoffet så det sitter helt greit fast. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 24, 2007 vil ikke skruene da synes ?? har du bilde `? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 24, 2007 dette lurer jeg på også.. min er midlertidig festet med strips, men ser for meg at den må limes rundt kantene, også er det et skruehull i enden av holderen. men er dette nok til og holde den da? to målere veier jo litt.. kipt viss man kjører i et hull, så løsner hele dritten!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...