#1 Skrevet April 24, 2007 Jeg har mista lyden i "summeren" for lysvarsling. Med det resultat at jeg et par ganger har blitt strømløs.. Hvor sitter denne "summeren"?? er det evt et rele som er gått heden?? Bilen er en 96mod A4 1.8T Q Avant Alle svar mottas med stor Tor Andreassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2007 Uten å være helt sikker mener jeg summeren sitter i instrumentet og ikke kan skiftes som løs del. Er det andre ting på bilen som ikke lenger funker helt som det skal? Tenker da på elektrisk. F.eks cd spiller som ikke skrur seg av/på via tenningsnøkkel, vifte, lys etc. Tanken er at hvis tenningsbakstykket på tenningslåsen ikke skjønner at nøkkelen er ute virker heller ikke summeren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2007 Uten å være helt sikker mener jeg summeren sitter i instrumentet og ikke kan skiftes som løs del. Er det andre ting på bilen som ikke lenger funker helt som det skal? Tenker da på elektrisk. F.eks cd spiller som ikke skrur seg av/på via tenningsnøkkel, vifte, lys etc. Tanken er at hvis tenningsbakstykket på tenningslåsen ikke skjønner at nøkkelen er ute virker heller ikke summeren. Nei. Alt annet på bilen virker. Ikke feil på Noe elektrisk. Til å begynne med så oppsto feilen periodisk. Lyden på summeren hørtes veeeldig falsk ut, og hakket. Etter noen dager, så var lyden helt borte..Feilen oppsto også etter at at jeg dro inn ledninger til cupevarmeren gjennom boksen til Hjernen.. Vet ikke om det er i forbindelse med det at jeg har kommet borti noe. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...