#1 Skrevet April 25, 2007 Heisann. Som Topic sier; den er ALT for høy. Bilen er en Golf 3 syncro og kjøpte den i fjor. Hadde ikke penger til å finne på noe stor greier men nå vil jeg ha den lenger ned mot bakke! Greit at en syncro har litt hevet understell men det får da være grenser. Tenkte med justerbart men det er jo nesten 10cm klaring allerede til skjermbuen! Krav: den skal brukes til normal bruk daglig Legger ved ett par bilder for å illustrere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2007 Er vel nesten likt det er på min golf 3 det Og den er ikke syncro, kan dytte utstrakthåndflate mellom dekk og hjulbuen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2007 Justerbart senkesett eller et 40/60 evt 60/60 sett. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2007 Er vel nesten likt det er på min golf 3 det Og den er ikke syncro, kan dytte utstrakthåndflate mellom dekk og hjulbuen. Hm, så dette er nesten "normalt" altså ? Får inn hele knytteneven pluss litt så her må noe gjøres! Noen som var prøvd forskjellen mellom kw variant 1 og 2 ? Blir det veldig stivt med variant 1 ? Samme med FK forsåvidt. Har lyst til å legge litt penger i dette slik at ikke fruen plutselig slår seg vrang i etterkant og vil selge bilen... (sånn har vi det vel alle ?) Bildet var av en møkkete versjon, den er nå ren og pen og med nye sommerfelger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2007 gjør som kameraten min og ta a hele fjæra heheh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...