Golfen ser ut som en traktor, hva vil dere anbefale?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Som Topic sier; den er ALT for høy.

Bilen er en Golf 3 syncro og kjøpte den i fjor. Hadde ikke penger til å finne på noe stor greier men nå vil jeg ha den lenger ned mot bakke! Greit at en syncro har litt hevet understell men det får da være grenser. Tenkte med justerbart men det er jo nesten 10cm klaring allerede til skjermbuen!

Krav: den skal brukes til normal bruk daglig

Legger ved ett par bilder for å illustrere

0_HPIM0014.jpg

0_HPIM0015.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel nesten likt det er på min golf 3 det :S Og den er ikke syncro, kan dytte utstrakthåndflate mellom dekk og hjulbuen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Justerbart senkesett eller et 40/60 evt 60/60 sett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel nesten likt det er på min golf 3 det :S Og den er ikke syncro, kan dytte utstrakthåndflate mellom dekk og hjulbuen.

Hm, så dette er nesten "normalt" altså ? ;)

Får inn hele knytteneven pluss litt så her må noe gjøres! Noen som var prøvd forskjellen mellom kw variant 1 og 2 ? Blir det veldig stivt med variant 1 ? Samme med FK forsåvidt. Har lyst til å legge litt penger i dette slik at ikke fruen plutselig slår seg vrang i etterkant og vil selge bilen... (sånn har vi det vel alle ?) :)

Bildet var av en møkkete versjon, den er nå ren og pen og med nye sommerfelger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjør som kameraten min og ta a hele fjæra heheh :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.