#1 Skrevet April 25, 2007 Lurer på om det er noen som sveiser alu i området og om det finnes muttrer i alu som kan sveises inn? trenger og feste en sensor i innsuget mitt. og da må det sveises inn gjenger, regner med at det ikke er mulig å sveise fast stål i alu? / Dan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2007 Lurer på om det er noen som sveiser alu i området og om det finnes muttrer i alu som kan sveises inn? trenger og feste en sensor i innsuget mitt. og da må det sveises inn gjenger, regner med at det ikke er mulig å sveise fast stål i alu? / Dan Hvis det er litt tykt gods, 3-4mm, kan du jo bare bore og gjenge opp hullet da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2007 dagestan i brumunddal sveiser alminum da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2007 Hvis det er litt tykt gods, 3-4mm, kan du jo bare bore og gjenge opp hullet da... er altfor tynt desverre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2007 dagestan i brumunddal sveiser alminum da og det er for en? privat el firma? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2007 det er firma. dem har sveis felgen mine et par ganger. Dagestad Mekaniske Verksted AS Jemtlandsv. 12, 2380 Brumunddal 62 33 55 90 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...