#1 Skrevet April 25, 2007 Jeg kjøpte felger med ET 38 brukt, men skulle hatt ET35... Går det og dreie av slik at jeg får et 35? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2007 Dreie av? har du 38 og skal ha 35 må du jo legge 3mm spacer imellom? Ikke det at jeg hadde tatt bryet med bare 3 mm.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2007 skal du ha 35 og har 38 så må du ha spacer ja!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2007 hmmm... Kan noen dobbelsjekke hva som skal være et på 1985 audi 80 gte typ 81? Det er noe rart ute og går... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2007 Audi 100 75-91 4/108 45 57,1 Audi 80 87-92 4/108 45 57,1 Audi 80 92-95 4/108 45 57,1 Audi 80GT 96 4/108 45 57,1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2007 Audi 100 75-91 4/108 45 57,1Audi 80 87-92 4/108 45 57,1 Audi 80 92-95 4/108 45 57,1 Audi 80GT 96 4/108 45 57,1 Trenger til 1985 modell audi 80 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2007 Trenger til 1985 modell audi 80 Så vidt jeg kan finne ut så er det følgende: Audi 80 type 81 4-100 ET45 Audi 80 Coupe type 85 4-108 ET45 Det betyr at såfremt du har plass og klaring nok, så kan du bruke ET38 uten behov for TÜV-papirer. Har du sjekket hva som faktisk står i vognkortet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 25, 2007 Jeg kjøpte felger med ET 38 brukt, men skulle hatt ET35... Går det og dreie av slik at jeg får et 35? Tror nok ET45 eller der omkring er originalt på bilen din. Hvis man titter på en linjal og ser hvor lite 3mm er, så skjønner man at dette avviket neppe har noe praktisk betydning for felg på bil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2007 Praktisk betydning og biltilsynet betydning er ofte to vidt forskjellige saker . Men har du original ET på 45 er jo 38 ideelt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2007 Genialt, da slipper jeg og tenke mer på de felgene... Da er det bare og finne ut av hvorfor det subber i et kjør da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2007 Praktisk betydning og biltilsynet betydning er ofte to vidt forskjellige saker . Men har du original ET på 45 er jo 38 ideelt. Jeg var på biltilsynet med Bilen min (ET43) og skulle få inn felgene, 7x16" ET35. Det vil si 8mm endring per side, og det er en halv mm mer en "lovlig". Hadde med TÜV papirer og sånn, men de gadd ikke skrive det inn, så lenge det var "så nærme" lovlige mål... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...