#1 Skrevet April 25, 2007 Jeg vurderer og bygge justerbart stabstag til en 1985 Audi 80 GTE typ 81... Har lett litt rundt på nettet og tenkte og bygge noe lignende bildet under... Det som er problemet er hvordan jeg skal få til justeringsdelen... Jeg kunne jo tatt justeringsskruen fra en A100 den har vel 16mm... Men hvordan skal jeg få til gjenginga i rørene? Er det noe sted jeg kan få kjøpt lingsmuttre som passer til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2007 Kan jo kjøpe en strekkfisk og modde den....eneste er vel det er grovgjenger og blir vanskelig å justere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2007 Få et mekanisk verksted til å lage gjenger for deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2007 Få et mekanisk verksted til å lage gjenger for deg! Jeg vil tippe det er billigere å kjøpe staga ferdig enn å få hjelp av ett mekanisk verksted til lage gjengepartiet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2007 Får man kjøpt det ferdig da? Vurderer og sveise inn gjengepartiet fra et styrestag, det er vel billigste måte og lage justeringen på? Tar jeg det fra en audi 100 så har jo den 16mm stag, og det rekker vel lenge...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2007 Får man kjøpt det ferdig da? Trodde det var de du hadde bilde av jeg.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2007 Selholm har byggesett som nok passer din bil... En mulighet er å kjøpe delene løst hos de, evt gå gjennom Pedersen, Kollevold eller Frode Jørgensen som selger dette her i landet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2007 Trodde det var de du hadde bilde av jeg.... Det var bare noe jeg fant på nettet til evo eller noe sånt Får se om jeg sjekker ut et byggesett ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...