#1 Skrevet April 25, 2007 Halla everyone: vinke : ,går ut fra at det blir møte 3Mai,men blir det på Kroa eller ein anna plass: klø : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2007 Jeg kommer ... Men håpet om å komme i nye bilen er borte... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2007 Jeg kommer ... Men håpet om å komme i nye bilen er borte... Neeeeeeeei,Why då,mangla dei folk til å skru delene på plass kanskje 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2007 håpe på å komma då ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2007 Neeeeeeeei,Why då,mangla dei folk til å skru delene på plass kanskje Den er på vei , men de henger etter i Oslo på klargjøring. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2007 Jeg kommer men med fare for å virke kresen så var ikke pizzaen på kroa særs go. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2007 hellau... jepp kommer eg og, må jo vise fram den nye a6en 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2007 satse på å komma eg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2007 Jeg kommer men med fare for å virke kresen så var ikke pizzaen på kroa særs go. hehe Skal få kåno til å lage pizza eg her viss alle komme inn å hjelpe meg å male hus ett par timar Ikkje heilt uenig ang pizzaen, va OK men har vell smakt bedre... men ellers va kroå ein trivelig plass. Tore får bestemme kor møte skal være, Aksdal bil eller Aksdal kro... men for min del kan me godt ha det på Aksdal bil da det kanskje blir mer "bilaktiv" der siden parkeringsplassen bortimot blir spiseplassen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2007 Skal prøve å snakke med han om det blir Kroa og bedre pizza. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2007 hehe gudd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2007 er offshore på jobb så får ikke mulighet. Hvor mange har tenkt seg til Våler på hovedtreffet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2007 Jo på Aksdal Bil er det konge,så kan godt ha det der om det sko passe best,men hehe må vel innrømma at det va litt kult der på Kroå me adle VAG bilana på rekka å rad og å sjå Bimmer fansen stå å tøffese seg litt lenger borte,men som sagt kor enn det blir så blir det knall,gleder meg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 27, 2007 eg ska nok te våler treffet ja.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet April 27, 2007 Eg kommer vartfall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet April 27, 2007 Om bilen er kommet og noen blir med ( gidder ikke kjøre alene ) så tar jeg turen på treff. Men dette kunne kanskje vert i egen tråd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet April 27, 2007 Om bilen er kommet og noen blir med ( gidder ikke kjøre alene ) så tar jeg turen på treff. Men dette kunne kanskje vert i egen tråd. Hellau ja,jo eg vil meget gjerne sitte på me deg i den nye Go Blen din til Våler eg vis det var det du tenkte,men må først sjekke me jobben på Mandag kossen eg jobbe(huske ikje så longt fram),men detta kan me jo preika litt meir om på møte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Mai 1, 2007 Eg komme nok eg o, men må verr enig me vidar at d va stilig me alle vag'ane opplina på kroå Eg å Joakim (medlem) ska nok på våler. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Mai 2, 2007 Passer dårlig for meg på Torsdag, men skal prøva å snakke med han på Kroa allikevel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Mai 2, 2007 Visst det ikkje går på kroa, ska me møtes på peppes eller no då? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Mai 2, 2007 samma for meg kan godt ta peppes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Mai 3, 2007 Blir nok desverre ikke veikroa i dag passer verken for han eller meg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Mai 3, 2007 Da blir det peppes. Ble litt skeptisk til oppmøte nå - men vi får prøve. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Mai 3, 2007 komme eg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Mai 3, 2007 Peppez 19.30 då,hmmm e dar plass å parkera da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...