#26 Skrevet Mai 3, 2007 eg og kristoffer kommer. bilen min står dog på bokk, så sitter på me audien te kriss 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 3, 2007 Peppez 19.30 då,hmmm e dar plass å parkera da?? ja, kor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 3, 2007 Var fleire som parkerte rett ned torgbakken sist. Men kan vel kanskje lura oss te å stå utanfor peppes og. Ser visst det kommer noen som har planer om å flytte di. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 3, 2007 jaja, då blei det kje møte på meg og Thomas denna gongen, gleda oss i 1 mnd som vanlig... me trodde det blei som avtalt, på Peppes, så me kom der, litt for seint, men der var ingen Haugesund Lokallag.... så vi kjørte noen runder i byen, så etter kjente vag biler, for å se om de hadde gått ett annet sted i byen, men nei... så vi ga opp, sultne som vi var... så vi stakk å bestilte oss en pizza, stakk for å hente Audi´n til Thomas i mellomtiden, kjørte forbi Amanda, og vips, der stod hele gjengen... men da var klokken så mye, å pizza´n allerede bestilt, så der røyk møtet for denne gangen... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...