Anbefalte innlegg

Hvem,hva hvor i Norges land selger KN lutffilter innsats????

 

Har prøvd King Dragon hele 3 ganger nå uten at de klarer å lever riktig. Fikk nå svar av forhandleren at jeg får panga tilbake og at King Dragon faktisk har ingen luftfilter til en S2!!????

 

Så nå blade jeg opp i DTS katalogen å fant at KN har luftfilter innsats til en S2 :) Men hvem ringer jeg til i Norge?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Hans Petter Nordbye

Så nå blade jeg opp i DTS katalogen å fant at KN har luftfilter innsats til en S2 :) Men hvem ringer jeg til i Norge?

 

Jeg hentet og monterte et KN innsatsfilter på A3-en min hos ES-tuning her i Trondheim på fredag, så de selger det. (men jeg mistenker det er feriestengt der et par uker framover nå, dessverre)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kollevold rally import på Lier, like ved Norsk bildelsenter har veldig mye, men norsk bildelsenter selger K&N filtre de også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kollevold Rally Import er hoved importør av KN i Norge.

Autopower selger også KN filter,de tar dette direkte fra Kollevold.

Men Kollevold sender også over hele landet.

Hvis du har nr. på filteret kan du også gå inn på nett butikken på hjemme siden til Kollevold og kjøpe det direkte fra nettet.

Adressen er: kollevold.no

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser du holder til i Sandnes, da kan du prøve deg en liten tur innom AIS/Meca. Her i Ålesund har de såfall forskjellig på hylla.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ALLE har da K&N filter? Alle bilrekvisita butikker jeg har vært innom har et rikholdig sortiment..

 

Men så kan det jo også være fordi at vi her i ødemarken trimmere mere enn dere andre.. :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ringte Kollevold, og mitt lå i postkassen noen få dager etterpå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rune Sveian

Jeg ringte Kollevold, og mitt lå i postkassen noen få dager etterpå :)

 

Kollovold hadde de, bare håpe de har det inne når jeg tar turen innom i neste uke (sa de skulle holde av)

Syntes det var greit å søke selv på KN filter, selv om jeg måtte krangle litt med søkemotoren der. For det er vel forskjell på filtrenen til en 220 og 230 hk S2. For det den kom først med stemte ikke med de målene jeg hadde, men jeg søke på RS2 da blei det riktig. Og da så jeg også hvilke andre biler den passet til, og da til S2

 

Så takk for tipset!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.