Tempmåler som lever sitt eget liv..

Anbefalte innlegg

Noe som har hvert boti temp og tank-måler som lever sitt eget liv i A6 C4????

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har a4 b5, adr, temp målern min er helt fucka, kommer og går :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme her. Bytta givern i går, men det hjalp tydeligvis ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Dette er et rimelig kjent fenomen på C4 ja ;)

Er mer sjelden å se en tempmåler som funker.... Min funker ihvertfall ikke, men tankmåleren er bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha : Dette er et rimelig kjent fenomen på C4 ja ;)

Er mer sjelden å se en tempmåler som funker.... Min funker ihvertfall ikke, men tankmåleren er bra.

Er vel ett velkjent problem på femmer og sekser-motorer fra den perioden. Bytt multifunksjonssensor :)

Når det både tank og tempmåler lever sitt eget liv er det noen loddinger som må loddes over. Står litt om dette her:

http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1276/a1276.php&var=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har a4 b5, adr, temp målern min er helt fucka, kommer og går :S

På din er det nok ganske sikkert bare motortempføler G-62 som tuller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På din er det nok ganske sikkert bare motortempføler G-62 som tuller.

ja, er den, men har ennå ikke fått fikset det, men den g-62, er den blå eller svart-med 4 ledninger ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min temp måler var helt klikk, bytte vanntemp sensor til rundt 1000 lappen og da funke alt som nytt... Det tar vel ca 5-10 min og bytte denne.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Giveren og måleren er i orden, så jeg må nok se nærmere på printplata.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, er den, men har ennå ikke fått fikset det, men den 6-62, er den blå eller svart-med 4 ledninger ?

Varierer litt fra motor til motor og ny og gammel føler, men 4 polet er den iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gammel tråd men jeg lurer bare på hvor vann temp måleren på min 90 20 q sitter??? virker som det er dårlig kontakt på den , siden den kommer igjen etter litt risting eller tukling i motorrommet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gammel tråd men jeg lurer bare på hvor vann temp måleren på min 90 20 q sitter??? virker som det er dårlig kontakt på den , siden den kommer igjen etter litt risting eller tukling i motorrommet.

Mener denne sitter under vanninntaket/slangen på fremre del av toppen din...mot radiatoren hvis du skjønner...sitter litt trangt til. (Satt hvertfall der på min 10v....og boltene som holder den braketten i toppen knekker LETT=driitjobb..)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.