#1 Skrevet April 25, 2007 Noe som har hvert boti temp og tank-måler som lever sitt eget liv i A6 C4???? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2007 jeg har a4 b5, adr, temp målern min er helt fucka, kommer og går 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2007 Samme her. Bytta givern i går, men det hjalp tydeligvis ikke... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2007 Dette er et rimelig kjent fenomen på C4 ja Er mer sjelden å se en tempmåler som funker.... Min funker ihvertfall ikke, men tankmåleren er bra. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2007 Dette er et rimelig kjent fenomen på C4 ja Er mer sjelden å se en tempmåler som funker.... Min funker ihvertfall ikke, men tankmåleren er bra. Er vel ett velkjent problem på femmer og sekser-motorer fra den perioden. Bytt multifunksjonssensor Når det både tank og tempmåler lever sitt eget liv er det noen loddinger som må loddes over. Står litt om dette her: http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1276/a1276.php&var= 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2007 Og på et webside litt nærmere står det også litt om hvorfor tempsensoren klikker, og hva som evt kan gjøres for de som liker litt spenning i hverdagen http://www.vwaudi-club.no/?s=viewGuide&GuideID=63 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2007 jeg har a4 b5, adr, temp målern min er helt fucka, kommer og går På din er det nok ganske sikkert bare motortempføler G-62 som tuller. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2007 På din er det nok ganske sikkert bare motortempføler G-62 som tuller. ja, er den, men har ennå ikke fått fikset det, men den g-62, er den blå eller svart-med 4 ledninger ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2007 Min temp måler var helt klikk, bytte vanntemp sensor til rundt 1000 lappen og da funke alt som nytt... Det tar vel ca 5-10 min og bytte denne. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2007 Giveren og måleren er i orden, så jeg må nok se nærmere på printplata. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2007 ja, er den, men har ennå ikke fått fikset det, men den 6-62, er den blå eller svart-med 4 ledninger ? Varierer litt fra motor til motor og ny og gammel føler, men 4 polet er den iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mai 15, 2007 gammel tråd men jeg lurer bare på hvor vann temp måleren på min 90 20 q sitter??? virker som det er dårlig kontakt på den , siden den kommer igjen etter litt risting eller tukling i motorrommet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mai 16, 2007 gammel tråd men jeg lurer bare på hvor vann temp måleren på min 90 20 q sitter??? virker som det er dårlig kontakt på den , siden den kommer igjen etter litt risting eller tukling i motorrommet. Mener denne sitter under vanninntaket/slangen på fremre del av toppen din...mot radiatoren hvis du skjønner...sitter litt trangt til. (Satt hvertfall der på min 10v....og boltene som holder den braketten i toppen knekker LETT=driitjobb..) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...