#1 Skrevet April 25, 2007 Vi skal ha lokallagtreff søndag 6. mai kl. 15.00 bak Bunnpris Nidarvoll. Foreslår at vi starter treffet ca. 11.30 for så å dra på Lydfabrikken. Vi har innbydelse dit! Håper det kommer masse folk for det blir masse å se på! Kan ta en cruising runde etterpå også! Er folk interessert? Vel møt! Kart for oppmøte finnes på Lokallgsiden! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2007 Vi skal ha lokallagtreff søndag 6. mai kl. 15.00 bak Bunnpris Nidarvoll. Foreslår at vi starter treffet ca. 11.30 for så å dra på Lydfabrikken. Vi har innbydelse dit! Håper det kommer masse folk for det blir masse å se på! Kan ta en cruising runde etterpå også! Er folk interessert? Vel møt!Kart for oppmøte finnes på Lokallgsiden! Bomma litt med datoen? eller? sist var jo 15 april.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2007 Bomma litt med datoen? eller? sist var jo 15 april.. Stemmer dette. Se på http://trondheim.vwaudi-club.no : møte første og tredje søndag i måneden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2007 He he, de som vil kan jo ta et møte nå søndagen! Jeg kan desverre ikke komme da!;( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2007 Hadde vært morsomt med en runde på lydfabrikken da. Er med jeg om jeg ikke skal jobbe:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...