#1 Skrevet April 25, 2007 Hadde en Touran på prøve før jeg bestilte. Denne hadde rød belysning fra speilet og ned på midtkonsoll og girstang. Tenkte ikke noe mer på dette og la inn en bestilling uten automatisk avblendbart speil.. En stund senere kom jeg til å tenke på om det lyset var ekstrautstyr på noen måte: klø : Det jeg fant ut da var at dette følger med automatisk avblendbart speil. Stemmer det? Uansett det var for sent for meg å endre bestillingen. Det jeg nå lurer på er om det er mulig å etterinstallere? Ingen som har helt kontroll på dette hos de forhandlerne jeg har prata med. Altså ligger ledningsnettet klart? Så det er bare å skru ned det som sitter der og opp med det andre.. Pluss å plugge på pc'n og endre litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 28, 2007 Ingen som har noen anelse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 28, 2007 Kjenner ikke touran spesielt, men det er helt sikkert mulig å ettermontere. En kan som regel ikke regne med at kabling ligger ferdig for ekstrautstyr. Den enkleste måten å få til slike lys er å montere det i taklysenheten foran, slik som jeg gjorde i baksetet på min: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=484315#post484315 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 28, 2007 Er ikke dette en del av "lyspakken" Lys inni dørhåndtak osv.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 28, 2007 Er ikke dette en del av "lyspakken" Lys inni dørhåndtak osv.. På Audi ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 28, 2007 om du ikke ha bestillt bil med avblendbart speil, så har du ikke strøm opp der... så da må du eventuellt legge opp dette selv... speilet er en "stand-alone" enhet som kun trenger strøm for å fungere... du får da de diodene du er ute etter... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 28, 2007 hva er pointet med disse diodene da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 28, 2007 det er såkalt "ambient lightning" gir et svakt rødskjær i coupe'en og er vel for at du ikke skal miste nattsyn samtidig som du får lyst opp litt i interiøret.. også ser det jo unektelig kult ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 29, 2007 Crap.. Hadde jo vært enkelt hvis strømmen lå klar. Men. Så jo temmelig tøft ut slik du hadde gjort og da Bjørn. Må få sett på detta litt senere, men det vanlige speilet med den vippesaken på er jo ikke akkurat pent da:( 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...