#1 Skrevet April 25, 2007 hei lurer på hvor mye en quattro kasse som står på en audi 200 turbo tåler. bilen er en 87modell og jeg lurte på om det er samma kassa som på vanlig 2,3 quattro. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2007 hei lurer på hvor mye en quattro kasse som står på en audi 200 turbo tåler. bilen er en 87modell og jeg lurte på om det er samma kassa som på vanlig 2,3 quattro. Ser at det er brukt en del av samme girkassene på 100 og 200 i samme årgangene, men det finnes en del forskjellige kasser... vil tro at de fleste kassene skal tåle bra me juling! quattro kassene er jo kjent for det... det du må passe på er at du får montert akslingene på den nye kassa... sjekk at det er like mange tenner på akslingene til de indre leddene og bakover. men tror ikke at det er så store forskjellene på de indre akslingene som de ytre(jeg har plagdes me å få riktig ytre). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 27, 2007 ok takk for svar. skal ikke bytte kasse bare lurte tilfelle et motorbytte ein gang, om jeg da måtte hatt en annen kasse å sånn;P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...