#1 Skrevet April 26, 2007 Happy birthday to meeeee happy birthday tooo meeeeee happy BIRTHDAY dear mee eeee Haaappyyy biiiiirthday tooooo meeeeee :rolleye: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2007 Gratulerer med dagen! Du gir oss ikke akkurat noen sjanse til å komme deg i forkjøpet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2007 Grattis med dagen Per. Best å ha bursdag i april ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2007 Gratulerer med dagen! Du gir oss ikke akkurat noen sjanse til å komme deg i forkjøpet Syns jeg hadde ventet lenge nok jeg.. har jo tross alt vært på jobb i hele natt Grattis med dagen Per. Best å ha bursdag i april ja. Det har du HELT rett i Takk begge to 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2007 Grattis med dagen Per. Best å ha bursdag i april ja. Gratulerer med vel overstått Jeg er vel kanskje litt sent ute med denne ettersom du hadde 17 april Men det er vel tanken som teller, er det ikke så ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2007 Gratulerer med dagen:glad: April er en fin mnd ja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2007 Grattis med dagen:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2007 Gratulerer med dagen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2007 Må bare henge meg på da og gratulere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 26, 2007 Gratulerer så mye. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 26, 2007 Gratulerer med dagen Per 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 26, 2007 Gratulerer med dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2007 Tusen takk for alle gratulasjonene. Tenk at dere husket på bursdagen min.. det hadde jeg aldri trodd Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...