#1 Skrevet April 26, 2007 Etter en eu-kontroll ble hverken nær eller fjernlys, på mitt ettermontert Hella design kit, ikke godkjent. Kitet er e-merket, samt at det skal være fullt lovlig da det har lyktespylere og autojustering. Var innom verksted i dag tidlig, som sa de ikke kunne dette. De kunne ikke se justeringsskrue, men en form for elektronisk justering. Noen som kan være behjelpelig med å ta en titt på det, samt kanskje fått det ordnet? En form for betaling skal selvfølgelig den vennlige sjelen få Hadde vært evig takknemmelig!! :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2007 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med det du spør om, men jeg våger meg ut på litt OT og lurer på hvor du får tak i et slikt kit og hvor mye man må ut med for noe slikt ? Sorry OT.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2007 Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med det du spør om, men jeg våger meg ut på litt OT og lurer på hvor du får tak i et slikt kit og hvor mye man må ut med for noe slikt ? Sorry OT.. Hehe, det går bra Det var forrige eier som monterte det. Bilen ble eu-godkjent med de samme lyktene da, hos NAF, så den bør jo bli godkjent nå også. Men til ditt spørsmål: Kontakt Hellanor på Gjelleråsen, tlf 67 06 60 00. Kitet mitt kostet litt over 16.000 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2007 Men hvorfor ble det ikke godkjent denne gangen vis det ble godkjent sist gang? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2007 Sikkert fordi de var litt slappe på det sist gang.. Noen er mer nazi enn andre på godkjenning.. Derfor godkjenner jeg aldri:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2007 Men hvorfor ble det ikke godkjent denne gangen vis det ble godkjent sist gang? Lysene vil liksom ikke justere seg automatisk. De ligger altfor lavt. Var innom Hellanor i dag, som ba meg om å åpne noen deksler, for så å justere manuelt. Så skal prøve å se på det til helga. Er vel like før bilen blir avskiltet tenker jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...