#1 Skrevet April 26, 2007 Har byttet slange(satt på uorginal), S4/C4 ,på servo mellom pumpe og snekke. Har nå fått ulåt/vibrasjon i ratt/pumpe/snekke. Noen tips om hva dette er? Nye slangen har ikke dette nylonrøret innvendig og har to lag stålfletting, men samme innerdiameter (Lagd på TESS). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2007 Har byttet slange(satt på uorginal), S4/C4 ,på servo mellom pumpe og snekke.Har nå fått ulåt/vibrasjon i ratt/pumpe/snekke. Noen tips om hva dette er? Nye slangen har ikke dette nylonrøret innvendig og har to lag stålfletting, men samme innerdiameter (Lagd på TESS). Prøvde det samme selv, fikk ulyd jeg også, måtte finne en brukt org.slange, tror det er en slags demper på org.slangen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2007 Prøvde det samme selv, fikk ulyd jeg også, måtte finne en brukt org.slange, tror det er en slags demper på org.slangen. Tror nok at man må bruke org slange på detta ja. der er en nedsnerving inne i slangen for å få ned trykket.denne slangen gikk på fattern sin også. Ny på møller koster rundt 4000.- vist det er samme slangen det er snakk om, den jeg prater om går fra servopumpa og ned på trykkakumulatoren(bomba) mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2007 Denne går fra pumpa til snekka innvendig diameter er ca 6mm. slangen er 6,35mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2007 Jepp, that's the one. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...