#1 Skrevet April 26, 2007 NOK ett dekk spm ang luft. har 10*18 bak på bilen min med 255/30-18 conti dekk, Har akkurat bytta dekk bak på den, der bakstillinga står som en gammal nedlastet BMW: haha : Spm mitt er, hva slags trykk bør jeg kjøre med på dekkene bak for evnt å jevne ut slitebanen littegrann? eller om jeg får gjort det ved evnt ha litt mindre luft i? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2007 Forge Tie Bars... http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=0105&product=FMAUTB 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2007 Forge Tie Bars... ikke ennå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2007 Kan jo kjøre en stund på de for så på "Snu dekkene andre veien på felgen. Om det går an på den typen dekk. Da får du slitt litt jevnere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2007 Du må nok opp i 40-50 pund.. Følg så med, og bytt side på dekka når det begynner å bli slitt på innerkant.. Altså høyre over på venstre og omvendt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...