#1 Skrevet April 26, 2007 Skøyter dere den bak torpedoveggen eller forran? (altså, inne i bilen eller i motorrommet) Bilder er alltid fint:) Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2007 Kjøpte inn bremsewire sett fra Biltema, krympet på en hylse ved gasspedalen og festet denne i det øverste hakket i pedalen. Brukte orginal gjennomføring i torpedoveggen og brukte den orginale enden på bremsewiren på gasspjeldet. Fungerer som 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2007 Kjøpte inn bremsewire sett fra Biltema, krympet på en hylse ved gasspedalen og festet denne i det øverste hakket i pedalen. Brukte orginal gjennomføring i torpedoveggen og brukte den orginale enden på bremsewiren på gasspjeldet. Fungerer som Ja, det skjønte jeg igrun da vi snakka på MSN. Men dvs du har skøyta wiren inne i bilen mellom torpedoveggen å gasspedalen..!? Men det jeg er i tvil om er om det er nok lengde/plass mellom pedalen å gjennomføringa? Virka så liten plass der!! Brukte du bare vanlig krympestrømpe? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 27, 2007 Flere tips? Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2007 henger meg på her,skal i gang med dette til helga,men er jo på en 90q detta da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2007 Skjøt den ved innsuget etter holderen og før gass spjellet, bruk to koblings stykker, for når du tramper pedalen i bunn så blir det tilført litt krefter på wiren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2007 Når jeg kjøpte mitt fra Wagner så anbefalte han å kjøpe gasswire fra Audi V6.Regner med han da mente B4 karosseri med V6 motor. Jeg har ikke kjøpt dette enda men er det jeg går for når jeg kommer så langt. Dette skal visst passe 100% på lengden Johan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 27, 2007 tja eller kansje vaier fra audi 10v motor. er ganska så lang den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2007 Jeg trakk ut den gamle wiren og dyttet inn en som var lang nokk, enkelt og greit:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2007 Kjøpte orginal MTM gasswire..ES Tuning skaffer denne! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2007 Jeg lurer på om de som har kjøpt typ 85 og bruker AAN insug på 2.2t bruker den originale der. Så som andre nevner, kan nok bruke en annen original wirer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...