Dere som har snudd innsug på s2, hvor skøyter dere gasswiren?

Anbefalte innlegg

Skøyter dere den bak torpedoveggen eller forran? (altså, inne i bilen eller i motorrommet)

Bilder er alltid fint:)

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte inn bremsewire sett fra Biltema, krympet på en hylse ved gasspedalen og festet denne i det øverste hakket i pedalen.

Brukte orginal gjennomføring i torpedoveggen og brukte den orginale enden på bremsewiren på gasspjeldet.

Fungerer som :evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte inn bremsewire sett fra Biltema, krympet på en hylse ved gasspedalen og festet denne i det øverste hakket i pedalen.

Brukte orginal gjennomføring i torpedoveggen og brukte den orginale enden på bremsewiren på gasspjeldet.

Fungerer som :evil:

Ja, det skjønte jeg igrun da vi snakka på MSN.

Men dvs du har skøyta wiren inne i bilen mellom torpedoveggen å gasspedalen..!? Men det jeg er i tvil om er om det er nok lengde/plass mellom pedalen å gjennomføringa? Virka så liten plass der!!

Brukte du bare vanlig krympestrømpe?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Flere tips?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

henger meg på her,skal i gang med dette til helga,men er jo på en 90q detta da

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjøt den ved innsuget etter holderen og før gass spjellet, bruk to koblings stykker, for når du tramper pedalen i bunn så blir det tilført litt krefter på wiren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg kjøpte mitt fra Wagner så anbefalte han å kjøpe gasswire fra Audi V6.Regner med han da mente B4 karosseri med V6 motor.

Jeg har ikke kjøpt dette enda men er det jeg går for når jeg kommer så langt.

Dette skal visst passe 100% på lengden

Johan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tja eller kansje vaier fra audi 10v motor. er ganska så lang den

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg trakk ut den gamle wiren og dyttet inn en som var lang nokk, enkelt og greit:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte orginal MTM gasswire..ES Tuning skaffer denne!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer på om de som har kjøpt typ 85 og bruker AAN insug på 2.2t bruker den originale der. Så som andre nevner, kan nok bruke en annen original wirer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.