#1 Skrevet April 26, 2007 en kompis av mæi har "fri eksos" på en audi 100 2,8 avant.. d er to hull/skruere eller nokka sånt ved katatlysatorn/på den.. er d noen som skal inn der eller om dem kan stenges/lukkes.. noen som vet hva jeg snakker om? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2007 gi oss bilder..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2007 Har samme symptomer på min Har sett at det er noe skrue-opplegg på kattene ja, men aner ikke hva det er. Ser ut som en skrue med fjær utenpå..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2007 Har samme symptomer på min Har sett at det er noe skrue-opplegg på kattene ja, men aner ikke hva det er. Ser ut som en skrue med fjær utenpå..? Fjæra her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 27, 2007 ska ta bilder av det i dag..så får dere se 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 27, 2007 Fjæra her? Sikkert den jeg har sett ja.. Da er vel det festet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 27, 2007 ikke den jeg snakker om.den sitter i bakkant av katalysatoren 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...