#1 Skrevet April 26, 2007 Da er det min tur til å være litt paranoid.. Ïgår fikk jeg en moderat knirkelyd, ikke mekanisk, mer gummiknirk.. Idag ble denne knirkelyden enda tydeligere.. Samtlige bærearmer og begge endeleddene er byttet etter eu kontroll for 4mnd siden. Forslag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 26, 2007 Sjekk gummiopphenget til stabstag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 26, 2007 Korrigere meg til å si at dette kommer når jeg vrir på rattet, selv når bilen står stille.. Framdele stabstag? Skal løsne en god del foran en av dagene for å dra ned senkesettet litt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 26, 2007 Tipper at det er en eller begge av de nedre fremre bærearmene som knirker. Typisk at disse knirker. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 26, 2007 Knirkingen kommer når jeg svinger, selv stillestående og ALLE bærearmene foran er byttet samt begge endeleddene.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2007 Paranoid ja....er det flere enn meg? Godt. Alle som kjører Audi burde være litt paranoide: rock : Ellers er jeg nå ikke lenger Audikjører, da jeg kvittet meg med den i kveld. Da er vel kanskje min tid som paranoid forbi, eller er jeg preget for livet... Skal forresten fortsette med en golf 3 94 modell, så noen paranoide innslag kommer nok fortsatt ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2007 jeg har akkurat samme problem. Byttet begge de øvre bære armene mine på høyre side for kort tid siden. Det var like etter det jeg begynte å høre knirken forran. Selv når jeg står stille å svinger til høyre knirker det. Ikke venstre. Noe som er utolig irriterende: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2007 Prøv å spray på med sveisespray (1 liters flasker fåes kjøpt hos Torshov bl.a.). Det hjalp i hvertfall en gang jeg hadde dette problemet. Mvh EW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 27, 2007 kan det være feil montering av disse bærearmene?? siden di begynner å knirke etter 4 mnd? bytta alle på min A4, di øvre bærearmene var ikke lett å finne ut hvilken vinkel di skulle ha når du satte til skruene.. men satte dem til, likt som di gamle.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2007 De sitter riktig, og jeg tror vi monterte de riktig (slik at de ikke sto i press når vi jekka ned bilen).. Vetta faen, knirker som faen på venstre side, særlig når jeg står stille eller kjører sakte og svinger til venstre, og nå tror jeg faktisk det knirker litt på høyre siden og.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 27, 2007 hmm, kjipe greier det der! har du kjøpt forsterket versjonen?? nå på passaten hører jeg knirking av og til.. kommer litt ann på været 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 27, 2007 Hadde et lignedne problem på en A4 for noen år siden. Begynte først å spraye som en gal rundt hele forhjulstilling. Dette hjalp kanskje 2 uker, så kom lyden igjen. Det jeg gjorde da var å ta en sprøyte ( fås kjøpt på apotek ) og fylte denne med silikon. Så stakk jeg hull i alle gummimansjetter på kuleopphengene fremme og fylte de med litt silikon. Etter en liten kjørtur på et par kilometer så forsvandt all lyd for evig tid. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet April 27, 2007 Men det er jo ganske uakseptabelt at det evt. er bærearmene jeg nylig har byttet som skal lage alt dette bråket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet April 27, 2007 Ja, så sant du er sikker på at dere monterte det riktig så. Og at dere ikke kom i skade til å lage en rift i en av gummimansjettene ved monteringen. Spør meg hvorfor jeg nevner det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...