Anbefalte innlegg

Vurderer å Kjøpe 20" lorinzer felger til min Audi A6 98 mod. Bilen er "orginalt senket" 2 cm . Vil Den bli høy som ett hus så jeg blir nødt til å senke den mere eller blir den passe lav med disse felgene og 30 profil dekk?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den blir vel i utgangspunktet ikke noe høyere, men den vil virke høyere når det blir mindre gummi..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det vil nok sjå veldig høgt ut!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vurderer å Kjøpe 20" lorinzer felger til min Audi A6 98 mod. Bilen er "orginalt senket" 2 cm . Vil Den bli høy som ett hus så jeg blir nødt til å senke den mere eller blir den passe lav med disse felgene og 30 profil dekk?: klø :

 

Du bør nok senke bilen minst 40mm, helst 60mm, for å få full glede av "kulheten" med 225/30 eller 235/30 20 fordi glippa i skjermen blir så pinlig tydelig når man har så lave dekksider.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du bør nok senke bilen minst 40mm, helst 60mm, for å få full glede av "kulheten" med 225/30 eller 235/30 20 fordi glippa i skjermen blir så pinlig tydelig når man har så lave dekksider.

 

Var det jeg tenkte. Da må jeg vel bare kline til med justerbart med en gang da.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg hadde 8,5x20 felger med 245/35 på min A6 2002. Alle trodde bilen min var en allroad. Fikk ikke senka bilen så mye pga 245 dekk. Her er noen bilder..

felg3.JPG

untitled.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg hadde 8,5x20 felger med 245/35 på min A6 2002. Alle trodde bilen min var en allroad. Fikk ikke senka bilen så mye pga 245 dekk. Her er noen bilder..

 

Hvor mye var denne senket da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ca 35 tror jeg. Justert mye opp og ned på KW inox 3 men det subbet i humpene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Jeg hadde 8,5x20 felger med 245/35 på min A6 2002. Alle trodde bilen min var en allroad. Fikk ikke senka bilen så mye pga 245 dekk. Her er noen bilder..

 

Det ble jo nevnte at du burde satse på 30 profil, men husker vagt at noen nektet ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du skriver at det subber med 245 profil, hadde du spacere på når du gjorde dette? jeg har samme bil med 245/30/20 å 8mm spacer som jeg måtte ha for å få plass til dekka, kan jeg få problemer med å senke bilen 40-50mm med Kw inox ver2 trur du?

felgene er TSW holsten 8,5x20. mulig jeg må til med andre dekk da:(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.