Trondheim: hvor vasker dere bil?

Anbefalte innlegg

som tittelen sier, hvor er det dere vasker bilene deres, jeg har prøvd et par steder men har liksom ikke funnet et sted som jeg er veldig fornøyd med

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ren bil på hegstadmyra selvvask, ta med deg en svamp å kjemisk selv. Kjemisken der er (som hos alle?) rimelig utvanna.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har selv brukt å dra både til Ren Bil og K2000 på Sluppen, men jeg tror sannelig jeg har vært på K2000 for siste gang. Nå begynner utstyret der nede å være så sliten og lyset så dårlig at det er omtrent like bra å stå ute på gårdsplassen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vaske båsen på Statoil(med høytrykk å kjemi... går så på med svamp å Meguiars såpe... så puseskinn etter på;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foretrekker faktisk K2000, men det er av den grunn det er eneste sted jeg vet av i trondheim man faktisk får lov til å vaske med svamp, uten å få stygge blikk av de som står i kø og venter

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Foretrekker faktisk K2000, men det er av den grunn det er eneste sted jeg vet av i trondheim man faktisk får lov til å vaske med svamp, uten å få stygge blikk av de som står i kø og venter

 

Sant nok, det er en av årsakene til at Ren Bil ikke blir valgt hver gang.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

 

Snap Drive ved K2000 på Tempe/Sluppen.

 

Der kan man vaske med svamp og bøtte.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dengang man hadde bil var det endel vask på Statoil nedenfor

butikksenteret på byåsen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell ved studenter samfunne. Kjempe bra, nytt utstyr å ikke noe dyrt!

10p.: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shell ved studenter samfunne. Kjempe bra, nytt utstyr å ikke noe dyrt!

10p.: rock :

 

Har de selvvask der da? Om det er maskin så er det uaktuelt:p

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har de selvvask der da? Om det er maskin så er det uaktuelt:p

 

Ja, helt nytt utstyr. veldig bra:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja har vært på shell der, er bra utstyr ja, var påshell på sluppen å mekka litt i dag, der er det ordentlig høytrykk inne i verkstedhallen, koster 10 kr for 6 min, og så tar du med kjemi og svamp selv, varfornøyd med det :) så er det 45kr ca for en halvtime i hallen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gårdsplassen til bruttern!

Har ikke noen plass å stå selv, og selvvaskeanleggene er bestandig så "masete" siden folk står og venter på tur...

 

En gang iblant tar jeg den "helt ut" og drar til Rosenhoff bilvask under SnapDrive i Innherredsveien.

 

200.- for utvendig og innvendig håndvask, og MEGET bra resultat! : smil :

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, helt nytt utstyr. veldig bra:)

 

Må vel teste dette. Men hvordan er det å svampvaske? Er det fyfy, eller går det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Intressant tråd, vel å få med seg. Men det er vel her som alle andre steder, tar man det litt seint på kvelden enn heller midt på dagen, så kan man få stå ifred.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jo sant det da. Og så slipper man problemet med sollys om kvelden/natten, der det ikke er helldekkende vaskehall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel teste dette. Men hvordan er det å svampvaske? Er det fyfy, eller går det?

 

Er bare å svampe!! er som oftes aldri folk der!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke hva problemet er.... er da ikke min feil at folk er så late at dem ikke gidder å svampe bilen.... dem får da vente :P gleder meg til førstemann som åpner kjeften mens jeg står og gnikker bilen på statoil tunga (får vaskekort gjennom jobben til halv pris ;) ) Tar med svamp,såpe og ei bøtte og okkuperer ene båsen i 30 min eller.no :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har fast vaskeplass på Hydro Vestre Rosten. 40,- for en polett og det rekker til avfetting i full fart, vann med såpe rundt bilen og skylling til slutt. Bruker vel ca 6-7 min på den poletten! Og rent blir det, synes jeg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.