#1 Skrevet Juli 26, 2004 Noen som har peiling på om det finnes skvettlapper til 80 B4? Og hvor man evetuelt kan få tak i disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juli 26, 2004 Finnes foran iaffal, tok henta noen forskjermer fra en B4 for ei ukes tid siden, den sto det skvettlapper på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 26, 2004 Fant du dem hos "høgger" eller? Blir vel også billigst der da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 26, 2004 Jepp. Mulig jeg må tilbake å hente deler på samme bil faktisk denne uka, kan sjekke opp om de fremdeles er der om det er intressant for deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juli 26, 2004 Det hadde vært fint ja, trenger bare forran, dem koster da vel ikke alverden sku'n tru?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juli 26, 2004 Eller, ved nærmere ettertanke så trenger du egentlig ikke, har fått et tips om en Audi som står på Øysand på bilopphøggeriet, kan ta meg en tur dit selv jeg, skal ha noe annet smifiks å, men takk alikevel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juli 26, 2004 Dette er den eneste B4'en de har, så det er nok denne jeg har plukka av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juli 26, 2004 men vis du da ikke likviderer dem så finner jeg dem da kansje:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juli 27, 2004 Skvettlapper fantes nok, men om de er å få i dag også er vel et annet spørsmål. Jeg regner med at de fantes i Votex-utvalget, og jeg vet med sikkerhet at de også finnes til bakhjula på B4. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...